موفقیت های ورزشی واحد تبریز/ از صعود به قله دره‌دیز تا برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی

دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، توانستند به قله دره‌دیز واقع در حومه شهرستان جلفا صعود کنند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم کوهنوردی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز براساس برنامه مصوب گروه کوهنوردی این دانشگاه موفق به انجام این صعود شد.

محمدحسن کسایی، میثم ارجمندی، محمد حسن پژوهنده، یاشار محرمیان، حامد کوچه باغی، وفا نوری، حامد عزیز پور اعضای این تیم صعود کننده را تشکیل می دادند.

این صعود به سرپرستی اسمائیل افخمی و مربیگری حسین جماران انجام شد.

نتایج مسابقات دارت کارکنان و استادان واحد تبریز

مسابقات دارت کارکنان و استادان دانشگاه آزاداسلامی واحد تبریز به‌منظور گرامیداشت دهه مبارکه فجر با شرکت بیش از 30 نفر از ورزشکاران برگزار شد.

صمد قهرمانی، امیرعلی جهانگیرزاده و شهرام احمدی مقام‌های اول تا سوم بخش برادران و لیدا لطفی، رقیه پوزش جدیدی و رقیه جلوسیان مقام‌های اول تا سوم بخش خواهران این مسابقات را کسب کردند.

تیم پهلوان تختی اول مسابقات طناب‌کشی شدبه گزارش روابط عمومی واحد تبریز، مسابقات طناب کشی کارکنان و اساتید این دانشگاه هم با شرکت 3 تیم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم پهلوان تختی اول و تیم های تراکتور و مرکز سما به ترتیب دوم و سوم شدند.

چراغی، رستمی، آراسته، بهاری، خدایی، عبدالله پور، آخوندی، آل طاها، رضایی و حبیب زاده اعضای این تیم و مربیگری و سرپرستی آن بر عهده علیپور بود.

کسب مقام قهرمانی تیم کارگزینی در مسابقات طناب‌کشی خواهران واحد تبریز

مسابقات طناب‌کشی کارکنان و استادان خواهر واحد تبریز نیز با شرکت 3 تیم برگزار شد که تیم کارگزینی اول و تیم‌های نسترن و پرستو به ترتیب دوم و سوم شدند.

ذوالفقاری، اصغری، مختاری، غیاثوند، همپایی، گشتی آذر، حیدرزاده، مسعودی اعضای تیم اول این مسابقات بوده و مربیگری و سرپرستی این تیم هم برعهده تیموری بود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732926

وب گردی

وب گردی