سلطانی‌فر: از پیشنهاد دومین شبکه ورزشی استقبال می‌کنیم

وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه با رئیس شبکه سوم سیما دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبرى وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با پورمحمدى مدیر شبکه سه و رییس شوراى تخصصى صدا و سیما و مدیران کل بخش هاى مختلف خبرى و تولید سازمان صدا و سیما دیدار کرد.

سلطانى فر با تشکر از نگاه دقیق و کارشناسى حوزه هاى مرتبط با ورزش در سازمان صداو سیما گفت: رویکرد مهم رسانه ملى در تقویت وحدت ملى، انسجام ملى و طرح مناسب و کارشناسانه نقدها بدور از هیاهو و جنجال، کمک بزرگى به مدیران و مسئولان ورزش کشور است.

وی با اشاره به مخاطبان زیاد ورزش در شبکه هاى مختلف سازمان صدا و سیما اظهار داشت: در دیدارى که با على عسگر رییس سازمان صدا و سیما داشتم پیشنهاد راه اندازى دومین شبکه تلویزیونى ورزش را براى پوشش اخبار و مسابقات رشته هاى پایه و پر مدال دادم و به عنوان دستگاه متولى ورزش کشور آمادگى همراهى و حمایت از این موضوع را داریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگرى از سخنان خود به موضوع حق پخش تلویزیونى اشاره کرد و گفت: نگاه من به این مسئله مهم براى فوتبال، برد - برد است و در این مورد با رییس سازمان مفصل صحبت کرده ایم و امیدوارم بزودی به راهکارى موثر دست پیدا کنیم.

سلطانى فر در ادامه این نشست با بیان نظر مقام معظم رهبرى درباره ایجاد آرامش و امید و حفظ روحیه و شور انقلابى در برنامه هاى صدا و سیما خاطرنشان کرد: در برنامه هاى صدا و سیما هر مسئله اى که موجب ایجاد غم، عصبیت، ناراحتى و در نهایت یاس و ناامیدى و سرخوردگى بخصوص براى جوانان شود باید پرهیز کنیم چرا که آینده ایران عزیز بسیار روشن و پر امید است.

وزیر ورزش با استقبال از بیان انتقاد صحیح، عالمانه و به موقع در صدا و سیما یادآور شد: همه مدیران و مسئولان ورزشى موظف به پاسخگویى در حیطه اختیارات و وظائف خود هستند و باید پاسخى منطقى به انتظارات و خواسته هاى مردم داد.

وی به دغدغه هاى فرهنگى خود براى ورزش نیز پرداخت و گفت: فرهنگ و اصلاح مشکلات فرهنگى در ورزش یک عزم همگانى را طلب مى کند و سهم رسانه ملى در ترویج و تبلیغ مولفه هاى فرهنگى و نقش ارشادى - تربیتى این رسانه بسیار مهم است.

در ادامه این جلسه پورمحمدى رییس شوراى تخصصى ورزش صدا و سیما با تقدیر از تلاش هاى وزیر ورزش و جوانان گفت: آثار خوب مدیریتى حضور شما در این مدت دیده مى شود و با انتخاب معاونان متخصص و آشنا به ورزش، کمک بزرگى به هدایت ورزش کشور کردید.

وی ادامه داد: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتى است و در تمام زمینه ها پشتیبان نظام و مسئولان آن است و تلاش دارد با انعکاس خواسته هاى مردم و مخاطبان، اعتماد به مدیران و خدمات آنها بیشتر شود.

در ادامه این نشست معاونین وزارتخانه داورزنى، احمدى، شعبانى بهار و فریبا محمدیان و مدیران کل و مسئولان شبکه هاى مختلف معاونت هاى سیما، استانها، برون مرزى و سیاسى به بیان دیدگاه هاى خود پرداختند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پوریا پورعرب

604/601

کد خبر: 732950

وب گردی

وب گردی