رشد چشمگیر فعالیت های فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فعالیت های فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه رشد و توسعه زیادی یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بهزاد بهرامی نسب در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه، برگزیدگان جشنواره درون دانشگاهی حرکت و فعالان جشنواره رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برنامه های فرهنگی، دانشجویی و ورزشی این دانشگاه چندین برابر شده است به نحوی که اکنون برنامه های دانشگا در این حوزه ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی افزود: به طور مثال مسابقات ورزشی کشوری دانشجویان دانشگاه طی چندماه گذشته آغاز شده و و تا پایان هفته آینده نیز به اتمام می رسد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: براساس نتایج این مسابقات سهمیه های المپیاد های ورزشی دانشگاه برای سال 96 تعیین می شوند.

دکتر بهرامی نسب تاکید کرد: این حرکت ورزشی حدود 2 سال بود که در دانشگاه تعطیل شده بود اما با همت و حمایت های دکتر امید رئیس دانشگاه مجدد راه اندازی و فعالیت دوباره آغاز شد.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: این امر نشان می دهد دانشجویان دانشگاه در زمینه مسائل اخلاقی و حوزه های تذهیب پیشقدم هستند و علاوه بر مسائل علمی و مهارتی موضوعات اخلاقی و تربیتی نیز مدنظر قراردارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: فعالیت های گروهی دانشجویان از برنامه های این معاونت است.

بهرامی نسب تاکید کرد: در انجمن های علمی این دانشگاه با حمایت مدرسان و خبرگان طرح های کارآفرینی، خوداشتغالی، خلاقیت، اختراع و ابتکار، بحث های علمی آموزشی، ترویجی و تهیه و تدوین کتاب مورد توجه است.

وی اظهار داشت: در سال جاری فعالیت انجمن های علمی و کانون‌های فرهنگی این دانشگاه رتبه های کشوری را کسب کرد و از سوی معاون فرهنگی وزارت علوم نیز تقدیر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: در این دانشگاه علاوه بر توجه به کمیت همواره موضوع کیفیت مورد توجه بوده است.

دکتر بهرامی نسب گفت: برای انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه، اردیبهشت امسال فراخوان اعلام شد و مدارک 53 نفر طبق آیین نامه و دستورالعمل های موجود ارسال شد.

وی عنوان کرد: کمیته های مختلف برای انتخاب دانشجو نمونه در گروه های مختلف صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر تشکیل شد و مدارک دانشجویان را مورد بررسی قرار داد..

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این روند سعی بر پیروی از ضوابط وزارت علوم بود و در نهایت پس از داوری های سخت گیرانه 14 دانشجو نمونه دانشگاه انتخاب شدند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733055

وب گردی

وب گردی