ضرورت رعایت دقیق مقررات و بخشنامه ها در بهبود وضعیت اداری و مالی

به منظور اجرای دقیق دستور العملها و بخشنامه ها و بررسی نقاط ضعف و قوت و تاثیرات اجرایی آن در دانشگاه ، با حضور  مهندس  جعفر تابش معاون اداری و مالی و پرسنل حوزه های اداری و مالی اولین جلسه  بخشنامه خوانی در سالن شورای دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس جعفر تابش معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در این جلسه بر ایجاد انضباط متوازن اداری و مالی و رعایت دقیق مقررات و بخشنامه ها در بهبود بخشیدن به وضعیت اداری و مالی تاکید کرد و گفت: استفاده از خرد جمعی در تجزیه و تحلیل بخشنامه های اداری و مالی بسیار مفید و سازنده است.

وی افزود: به منظور اجرای دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه ها و بررسی نقاط قوت و ضعف و تاثیرات اجرای آن در سیستم جلسات بخشنامه خوانی کارکنان ادامه خواهد داشت.

مهندس جعفر تابش بر تبادل نظرات و هم اندیشی در خصوص قوانین و مقررات سازمان تاکید کرد و ادامه داد: این هم اندیشی سبب ارائه خدمات آسانتر و روانتر به دانشجویان و مخاطبین خواهد شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در پایان با اشاره به اهداف برگزاری جلسات هم اندیشی یاد آور شد: بهره گیری واستفاده از نقطه نظرات همکاران و ایجاد انگیزه در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت مطلوب تر عملکرد بخش های اداری و مالی از جمله اهداف برگزاری این نشست ها است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست شرکت کنندگان به بیان انتقادات و پیشنهادات پرداختند و سوالاتی را در خصوص مباحث اداری و مالی مطرح کردند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733135

وب گردی

وب گردی