افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری

با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری؛ پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح می‌شود

به گزارش ایسکانیوز، همزمان چهار پروژه عمرانی در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه 30 بهمن ماه جاری افتتاح می شود.
پروژه اصلی این افتتاحیه، مجتمع آموزشی فرهنگی امام علی(ع) در ضلع شمال شرقی پردیس شماره 1 دانشگاه است که با زیر بنای 6800 متر مربع شامل مسجد، درمانگاه، موزه و بخش‌های اداری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه 30 بهمن ماه جاری افتتاح می گردد.
افتتاح پروژه‌های جانبی که همزمان انجام میگیرد بدین شرح است: ساختمان معاونت دانشجوئی دانشگاه که حاصل بازسازی دو بلوک خریداری شده در مجاورت پردیس اصلی با زیر بنای 1800 متر؛ ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه که حاصل بازسازی و تغییر کاربری خوابگاه شهید ارشادی این دانشگاه واقع در خیابان حقانی به این مرکز است؛ ساختمان گل نرگس با کاربری آموزشی و فرهنگی در چهار طبقه که در محل خوابگاه شهید سلامت واقع در خیابان علامه طباطبائی سعادت آباد افتتاح می‌ شود.
ضمناً بعد از افتتاح این پروژه‌ها، از ساعت 10 صبح مراسم جایزه استاد نمونه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سالن اجتماعات دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار می‌ شود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733179

وب گردی

وب گردی