مسابقه علمی و مهارتی استانی مکانیک خودرو درسما ورامین

دومین مسابقه علمی و مهارتی مکانیک خودرو با حضور دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای سما استان تهران و البرز به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد ورامین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا آقابابائی مدیر پژوهش دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد ورامین افزود هدف از برگزاری این مسابقه افزایش سطح علمی دانشجویان و ایجاد انگیزه روحیه رقابتی و تعامل بین دانشحویان دانشکده های شرکت کننده است.
وی افزود دانشجویان شرکت کننده در مرحله اول به ارائه آزمون کتبی و مدت زمان این آزمون 60 دقیقه را توصیف کرد و در مرحله بعد دانشجویان جهت آزمون عملی در کارگاه های مکانیک به رقابت پرداختند.
بنابرهمین گزارش دکترحجت عاشوری دبیرکمیته علمی این جشنواره افزود در بخش آزمون عملی اعضای کمیته علمی و داوری که متشکل از اعضای هیات علمی گروههای مکانیک خودرو هر کدام با توجه به تفکیک حوزه تخصصی خود به طرح سوالات با توجه باتوجه شرایط کارگاههای شاسی و بدنه،مقاومت مصالح،مولد قدرت،انتقال معمولی و اتوماتیک،هیدرولیک و دینامیک و سوخت رسانی به ارزیابی عملی دانشجویان شرکت کننده پرداختند.
بعد از ارزیابی نمرات توسط اعضای محترم کمیته علمی و داوری نفر اول محسن محبی ازدانشکدههای سما واحد کرج نفر دوم محسن نوذری از سمادانشکدههای واحد ورامین و نفر سوم عادل کرمی ازداتشکدههای سما واحد ورامین انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی روابط عمومی مرکز مهندس بختیاری رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ورامین در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان،برگزاری این مسابقات را از اولویت سازمان سما برشمردند و و ایجاد رقابت در مهارت آموزی را از مهمترین هدفهای این جشنواره توصیف کردند.
در انتهای مراسم از نفرات برگزیده و اعضای کمیته علمی و داوری تقدیر و تشکر بعمل آمده و به آنها لوح تقدیر به همراه کارت هدیه اهداء شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733194

وب گردی

وب گردی