HTC همچنان ضرر می‌کند؛ اما کمتر از گذشته

اینکه شرکت HTC با ضرر مالی مواجه شده، خبر جدیدی نیست. این شرکت چند سالی است که نمی‌تواند گوشی‌های زیادی بفروشد و به همین دلیل با ضرر و زیان مواجه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، به تازگی گزارش مالی این شرکت منتشر شده که باز هم ضرر را نشان می‌دهد. در این گزارش گفته شده که HTCC در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد کاهش درآمد داشته است.

این شرکت در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ تنها چند گوشی میان‌رده و سطح پایین راهی بازار کرده بود که آمار فروش دقیقی هم از آن در دست نیست. در گزارش جدید گفته شده که HTC هزینه عملیاتی خودش را ۳۴ درصد کاهش داده تا بتواند درآمد بشتری داشته باشد. البته این شرکت فعالیت خودش در حوزه‌ی واقعیت مجازی را هم بیشتر کرده و عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی HTC Vive درآمد خوبی برای آن‌ها داشته است. اتفاقی که باعث شده HTC استودیوی بازی‌سازی مخصوص خودش را هم تاسیس کند.

شرکت HTC چند وقت پیش گوشی‌های HTC U Play و HTC U Ultra را معرفی کرد. شایعات می‌گویند که گوشی HTC 11 هم تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. آیا ضررهای مالی این شرکت با عرضه‌ی گوشی‌های جدید یا مضامین بیشتر برای هدست واقعیت مجازی کمتر می‌شود؟

منبع: دیجی کالا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 733205

وب گردی

وب گردی