اپلیکیشن جدید آمازون به رقیب اسکایپ تبدیل می‌شود

شرکت آمازون اپلیکیشن جدیدی برای کنفرانس‌های ویدیویی معرفی کرد که «چایم» (Chime) نام دارد. این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک عرضه شده و به وسیله‌ی آن کار بران می‌توانند تماس صوتی، تصویری و متنی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، اپلیکیشن چایم بر پایه‌ی سیستم ابری آمازون که AWS نام دارد ساخته شده و به همین دلیل از امنیت بالایی برخودار است. آمازون این برنامه را در سه نسخه به نام‌های بیسیک، پلاس و پرو عرضه کرده که هر کدام یکسری ویژگی‌ خاص دارند.

نسخه‌ی بیسیک کاملا رایگان خواهد بود و همه می‌توانند به وسیله‌ی آن تماس تصویری و صوتی داشته باشند و می‌توانند از چت‌روم‌های آن هم استفاده کنند.

هزینه‌ی استفاده از نسخه‌ی پلاس ماهانه ۲٫۵۰ دلار خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند از ویژگی به اشتراک گذاشتن صفحه گوشی با کامپیوتر استفاده کنند. این نسخه شامل ویژگی جالبی برای کنترل از راه دور دستگاه‌های مختلف است. همچنین با خرید این نسخه می‌توانید از ۱ گیگابایت فضا برای ذخیره پیام‌های مختلف استفاده کنید.

برای استفاده از نسخه‌ی پرو باید ماهانه ۱۵ دلار پرداخت کنید. این نسخه به ویژگی برنامه‌ریزی، میزبانی و ضبط جلسه‌ها مجهز شده است. همچنین افرادی که از تلفن‌های معمولی استفاده می‌کنند هم می‌توانند به به کنفرانس‌های چایم اضافه شوند.

منبع: دیجی کالا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 733231

وب گردی

وب گردی