مشخصات سخت افزاری گلکسی Xcover 4 فاش شد

سامسونگ هر سال طیف بی شماری تلفن های هوشمند روانه بازار می کند و سعی دارد با در نظر داشتن انواع قابلیت ها و مشخصات سخت افزاری، نظر تمام سلیقه ها و خواسته های کاربران را به خود جلب کند.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از مدل های خاص و محدودی که به نوعی جایگزینی اقتصادی برای سری پرچمدار S Active محسوب می شوند و موبایلی ضدضربه و ضدآب را در قالب دیوایسی میان رده ارائه می کنند، خانواده Xcover است که چند سال پیش معرفی شد.

با توجه به اینکه اعضای این سری بنا به دلایلی هر دو سال یک بار عرضه می شوند، نوبت به چهارمین نسل از Xcover رسیده و همانطور که اوایل ماه جاری در دیجیاتو خواندید، حضور آن در MWC 2017 محتمل به نظر می رسد.

حالا احتمال معرفی گلکسی Xcover 4 در حالتی قوت گرفته که نتایج بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات سخت افزاری آن را در اختیار قرار داده است.

بر این اساس موبایل مقاوم در برابر ضربه و گردوغبار جدید گلکسی از چیپست میان رده اگزینوس 7570 سامسونگ برخوردار بوده و پردازشگر گرافیکی مجتمع در آن نیز از نوع Mali-T720 است. به علاوه سیستم عامل پیش فرض دیوایس اندروید 7.0 خواهد بود و 2 گیگابایت رم به فعالیت های متداول آن کمک می کند.

تا اینجای کار سایر مشخصات سخت افزاری هنوز مشخص نیستند و احتمالاً می بایست تا چند روز دیگر برای آشنایی کامل منتظر بمانیم؛ هرچند امیدواریم رزولوشن نمایشگر موبایل مانند مدل قبلی 800 در 480 پیکسل نباشد.

منبع: دیجیاتو

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733275

وب گردی

وب گردی