ذهن قوی آیت الله هاشمی بحرانها را مدیریت میکرد

نشست بزرگداشت آیت الله هاشمی (ره) با حضور مهندس یاسر هاشمی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تشکلهای اسلامی سیاسی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسمین حسن نمازی مدیرکل تشکلهای اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور دانشجویان و مهندس یاسر هاشمی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی سه اتحادیه فعال دارد و چهارمین اتحادیه این دانشگاه در حال اخذ مجوز است. اعضای همه این اتحادیه ها فردا در مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: بنده از سال 85 زمانی که به خبرگان وارد شدم از نزدیک با آیت الله آشنا شدم و از همان زمان بسیاری از خصلتهای خوب ایشان را از نزدیک می دیدم. از سال 85 به بعد حوادث زیادی برای کشور رخ داد. اما، آیت الله به عنوان انسانی عاشق و با ایمان کامل و صبر راهش را ادامه داد.

نمازی افزود: در بسیاری از موارد قلب زنده و ایمان کامل او را در نمازش احساس می کردم. انگار که او به آسمان متصل میشد. همیشه فرمول اول آیت الله مردم بود و همیشه برای مردم و نظام و به نفع آنها گام بر می داشت. از سال 88 به بعد نیز تاکید می کرد که باید در راستای حفظ مردم و منافع کشور و پشتیبانی نظام و رهبری تلاش کنیم. آیت الله با ذهن عجیب و درخشان خود تصمیمگیرنده ماهری بود و بحرانها را با تصمیمهای درست اداره می کرد.

مدیر کل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم راه و اهداف او را با همان صفا و خلوص او ادامه دهیم.

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای تشکلهای این دانشگاه عصر امروز با خانواده هاشمی در حسینیه جماران دیدار خواهند کرد.

٢٠٤/٢٠٠

خبرنگار: مهرنوش زارعى/منتشرکننده: محمدجواد آخوندى

کد خبر: 733281

وب گردی

وب گردی