اعلام نمایش های رادیویی شبکه های مختلف در هفته پیش رو

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته جدید سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی داره کل هنرهای نمایشی رادیو، «مشعلی در آشوب»، «عبور از بن بست»، «تنها» و «من رونالدو» عناوین نمایش هایی هستند که به ترتیب از شبکه های رادیویی فرهنگ، ایران، جوان و ورزش پخش می شوند.

رادیو فرهنگ

سریال رادیویی «مشعلی در آشوب» که این هفته ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود، بر اساس زندگی خواجه نصیر الدین طوسی است.

این نمایش رادیویی را محمد زارعی نوشته و ایوب آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

رادیو ایران

«عبور از بن بست» عنوان سریالی است که توسط سهیلا خدادادی نوشته شده و داستان پدری را روایت می کند که پس از بیماری، شرکت اش را به پسرش واگذار می کند و از فرزندش می خواهد که با کارمندانش به خوبی رفتار کند اما...

این سریال رادیویی به کارگردانی حمید منوچهری، هفته آینده ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

رادیو جوان

شبکه رادیویی جوان نیز، سریال رادیویی «تنها» را ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه پخش می کند.

این نمایش رادیویی را حمید رضا پورعلی محمد نوشته و داستان دختر کارخانه داری را روایت می کند که برای جلوگیری از ورشکستگی پدرش با چند کارشناس مشورت می کند و...

«تنها» به کارگردانی رضا عمرانی، هر روز ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود.

رادیو ورزش

شبکه رادیویی ورزش نیز با پخش سریال رادیویی «من رونالدو» به کارگردانی ندا هنگامی و نویسندگی نعیما کرمی به استقبال هفته جدید می رود.

در این نمایش های رادیویی هنرمندانی چون مهین نثری، مهدی طهماسبی، محسن بهرامی، محمد شریفی مقدم، علی زرینی، بیوک میرزایی، حمیدرضا هدایتی، مهدی نمینی مقدم، عباس شادروان، مهدی صباغی، فریدون محرابی، مجید حمزه، مجتبی طباطبایی، نورالدین جوادیان، احمد گنجی، افسانه محمدی، سعیده فرضی، رحمان باقریان، اکبر ملایی، شیوا رفیعیان، شیرین سپه راد، کرامت رودساز، شمسی صادقی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند که تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورها نیز در ساخت این آثار با آن ها همکاری می کنند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/ منتشر کننده: حسین نقاشی

503

کد خبر: 733328

وب گردی

وب گردی