اسنایدر: آمریکا قهرمان جام جهانی کشتی آزاد می‌شود/ خیلی از حریفان اصلی من خداحافظی کرده‌اند

عضو تیم کشتی آزاد آمریکا رای به قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام جهانی داد.

به گزارش ایسکانیوز؛کایل اسنایدر قهرمان آمریکایی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک ریو درباره حضور این تیم در جام جهانی اظهار داشت: از این موضوع که نزدیک بود جام جهانی را از دست بدهم، بسیار ناراحت بودم.

وی ادامه داد: آنقدر درباره کشتی ایران و تماشاگران ایرانی شنیده بودم که می‌خواستم این واقعیت را از نزدیک ببینم حالا که آمده‌ام، متوجه آن فضا می‌شوم.

آزادکار تیم آمریکا درباره برنامه‌اش برای آینده و المپیک بعدی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک توکیو با قدرت ظاهر شوم. البته نباید از حریفانم هم غافل شوم، چرا که بقیه کشتی‌گیران هم به سختی تلاش می‌کنند.

اسنایدر درباره رقیبان اصلی‌اش عنوان کرد: خیلی از حریفان اصلی من خداحافظی کرده‌اند. رضا یزدانی، گادیسوف و گازیموف از کشتی رفته‌اند و با جوانانی که تازه آمده‌اند باید مبارزه کنم. در مسابقات سال 2017 خیلی چیزها مشخص می‌شود.

وی درباره جایگاه کشتی ایران اظهار داشت: جایگاه کشتی ایران خوب است که پنج دوره متوالی قهرمان جام جهانی شده است. بهترین کشتی گیر ایران هم به نظرم حسن یزدانی است.

اسنایدر در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تیم آمریکا موفق به حضور در فینال جام جهانی شود؟ عنوان کرد: صد درصد.

وی در خصوص رویارویی احتمالی با تیم ایران و اینکه فکر می‌کند آمریکا بعد از مدت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کند یا نه اظهار داشت: مطمئناً قهرمانی از آن ماست.

منبع: تسنیم

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:حسین نقاشی

402

کد خبر: 733429

وب گردی

وب گردی