خانواده گلکسی اس 6 سامسونگ طی دو هفته آتی به اندروید نوقا آپدیت می شود

بنابر توییت تازه Tansu Yegan، مدیر شعبه ترکیه سامسونگ، دارندگان موبایل های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ تا پیش از پایان ماه جاری میلادی قادر به دریافت به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز، عرضه به روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج، که پرچمداران سال 2016 به شمار می رفتند، قطعاً خبری خوب تلقی می شود؛ چرا که از زمان عرضه این به رزورسانی برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج تنها چند هفته می گذرد. این موضوع یک بار دیگر بر این مسئله که تمام تولیدکنندگان، بهترین موبایل های خود را در ماه های ژانویه و فوریه 2017، یعنی 5 بعد از عرضه آپدیت برای دیوایس های نکسوس، به نوقا به روزرسانی کرده اند صحه می گذارد.

مدیر سامسونگ ترکیه تصویری در توییت خود منتشر ساخت که البته بعدا حذف شد، اما جزییات کاملی درباره تاریخ عرضه نوقا برای دستگاه های گوناگون سامسونگ به همراه می آورد. بنابر این تصویر، سه موبایل گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 تا پایان هفته سوم فوریه، نوقا را دریافت می کنند.

آپدیت اس 6 اج به هفته چهام موکول شده و دارندگان سری های گلکسی A و گلکسی J باید به ترتیب در ماه مه و جولای منتظر نسخه جدید سیستم عامل گوگل باشند.

گفتنی است که اس 6 و اس 6 اج از بسیاری جهات، شباهت زیادی به پرچمدار جدیدتر اس 7 دارند. این دو موبایل، طراحی شیشه ای و فلزی خود دارند، یکی از آنها به نمایشگر خمیده مجهز است و دوربین شان، تصاویری با کیفیت بی نظیر به ثبت می رسانند. تنها ویژگی هایی که گذشته از سخت افزار، اس 7 را به گزینه ای بهتر تبدیل می کنند مقاومت در برابر و پشتیبانی از کارت های مایکرو SD است.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی

کد خبر: 733527

وب گردی

وب گردی