زنگنه از مجاهدتهای کارکنان پارس جنوبی قدردانی کرد

وزیر نفت با ارسال پیامی از تلاش و مجاهدتهای کارکنان خستگی ناپذیر صنعت نفت به ویژه درمنطقه پارس جنوبی که ضمن رعایت کامل نکات ایمنی و کنترل سیلاب، موفق به استمرار تولید پایدار گاز برای تامین نیازهای هموطنان در سراسر کشور شدند، صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ بیژن نامدار زنگنه در پیامی آورده است:
با سلام در این روزها که من دائما مسائل منطقه پارس جنوبی را پیگیری می کردم، بسیار از روحیه تلاش و خستگی ناپذیر همکاران گرانقدرم در این منطقه، در بخش های مختلف، واحدهای عملیاتی و پالایشگاه های در دست بهره برداری، منطقه ویژه و حتی همکاران دولتی غیر نفت و مردم همیشه همراه عسلویه، نخل تقی، دیر و کنگان لذت بردم.
واقعا کشور عزیزمان برای جهش به پیش، بیش از هر چیز به وظیفه شناسی و تدبیر و دلسوزی و چنین همت های بلند و اراده های خستگی ناپذیر نیاز دارد و شما عزیزان در این روزها از جلوه های زیبای این همبستگی و نمایش اراده های مستحکم در برابر مشکلات بودید. دستتان درد نکند، خدا نگهدارتان؛ مطمئن باشید که خداوند متعال همه چیز را می بیند و تردید نکنید که خداوند به زندگی مردان و زنان کوشای در راه او، خیر و برکت بی پایان می دهد و هیچ چیز هم بهتر از آرامشی که خدا به بنده اش بدهد نیست.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 733718

وب گردی

وب گردی