تور جهانی کیش؛ آخرین روز با چهار دیداروالیبال ساحلی در هوایی آفتابی

آخرین روز مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی امروز (شنبه) در جزیره کیش درحالی با چهار دیدار پیگیری می شود که برای نخستین روز در مدت برگزاری این رقابت ها، هوای این جزیره آفتابی است.

به ایسکانیوز، دومین دوره رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی در جزیره کیش از 27 بهمن ماه شروع و امروز (شنبه 30 بهمن ماه) با چهار دیدار مرحله نیمه نهایی و نهایی به پایان می رسد.
در دیدار نخست که از ساعت 11 شروع می شود، تیم های آلمان (لورنز شومن – جولیوس تئول) و روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف) به مصاف یکدیگر می روند.
دومین مسابقه نیز از ساعت 12 شروع می شود و تیم روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) به مصاف لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) خواهد رفت.
تیم های بازنده این دو مسابقه از ساعت 15 دیدار رده بندی را برگزار می کنند و تیم های برنده از ساعت 16 در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.
هوای امروز جزیره کیش آفتابی همراه با ورزش باد تند است و برای نخستین روز این رقابت ها، تیم ها در هوایی آفتابی مسابقه خود را برگزار می کنند زیرا در چند روز گذشته هوای جزیره بارانی بوده است.
قبل از شروع مسابقات امروز طرح (والیبال راه شما) از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی اجرا شد. در این طرح 50 کودک و نوجوانان گردهم آمدند تا بازیکنان دو تیم آلمان و بلژیک والیبال را به آنان آموزش دهند. در نهایت نیز بین برترین آنان مسابقه ای برگزار می شود که به آنان از سوی FIVB جایزه ای اهدا می شود.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لوزیاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند که امسال نیز این دو تیم در بین چهار تیم برتر قرار دارند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 733750

وب گردی

وب گردی