معرفی ربات مین روب؛ بازی خاطره انگیز مین سوییپر در تلگرام

اگر از نسخه های قدیمی ویندوز استفاده کرده باشید حتماً بازی جذاب مین سوییپر را به یاد دارید. عنوانی سرگرم کننده که در آن ملزم به پیدا کردن مین های داخل زمین بودید. در معرفی ربات این هفته قصد داریم مین روب را به شما معرفی کنیم. رباتی که امکان انجام بازی خاطره انگیز مین سوییپر ویندوز را در پیام رسان تلگرام برایتان امکان پذیر می کند.

به گزارش ایسکانیوز، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات minroobot@ را برایتان معرفی کنیم؛ به کمک ربات فوق می توانید با دوستان تان به انجام بازی مین روب بپردازید و لذت ببرید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی minroobot@ استفاده کرده و یا رویاین لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات از شما می خواهد تا از بین دو زبان انگلیسی و فارسی یکی را به دلخواه انتخاب نمایید. پس از آن مین روب اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد.

در این بازی 10 مین در زمین بازی وجود دارد. ضربه زدن روی خانه ی اشتباه، سبب منفجر شدن یکی از بمب ها می شود. در ادامه با ضربه زدن روی خانه ای که خالی از مین است، تعداد مین های اطراف آن مشخص خواهد شد. همچنین قادر هستید خانه هایی که فکر می کنید در آن ها مین وجود دارد را با پرچم علامت گذاری نمایید.

برای این کار کافیست روی گزینه ی «تغییر حالت به پرچم» کلیک کنید. علاوه بر این در صورتی که نیازمند راهنمایی در بازی هستید، گزینه ی «راهنمای حالت مین/پرچم» به کمک تان خواهد آمد. برای انجام مین روب به صورت دو نفره نیز از طریق منوی ربات روی «بازی دو نفره جدید» ضربه بزنید.

پس از آن دو گزینه ی بازی با دوستان و بازی با حریف ناشناس برای شما به نمایش در می آید. با انتخاب گزینه ی بازی با دوستان ملزم به انتخاب گفت و گوی خود با یکی از آشنایان تان هستید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 733802

وب گردی

وب گردی