سلمان حمیدی: 6 کانون در واحد بوکان فعالیت دارند/واحد بوکان در توسعه فرهنگی شهرستان فعالیت های مفیدی داشته است

معاونت فرهنگی دانشجویی واحد بوکان با بیان اینکه 6 کانون فعال در واحد دانشگاهی بوکان فعالیت دارند گفت: کانونهای فرهنگی و هنری در حوزه تئاتر و موسیقی فعالیت داشته و اقدام به برگزاری نمایشگاههای عکس و نقاشی می کنند.

سلمان حمیدی معاونت فرهنگی - دانشجویی واحد بوکان در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: 6 کانون در واحد بوکان فعالیت می کنند که این کانون ها شامل کانون هنری و ادبی، کانون جرعه نور ( اشاعه فرهنگ اقامه نماز)، کانون فضای مجازی و سایبری، کانون دینی و مذهبی (ترویج قرائت و تفسیر قرآن کریم)، کانون هم افزایی و اشاعه روحیه همکاری به دانشجویان و برگزاری اردوهای دانشجویی، کانون تربیت بدنی و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان هستند و در تلاشیم طی سالهای آینده تعداد این کانون ها را با توجه به علائق دانشجویان افزایش دهیم.

وی افزود: موضوع کانون ها براساس سلایق اعضا مشخص می شود و طوری نیست که برنامه خیلی مدونی برای شش ماهه و یا یکساله آتی خود داشته باشند و به صورت موردی و براساس مناسبت های فرهنگی با هماهنگی با معاونت دانشگاه برای اجرای برنامه هایشان فعالیتمی کنند.

حمیدی اظهار کرد: طبق بخشنامه ای که به واحد ابلاغ شده است برای فعالیت های فرهنگی کانون ها بودجه ای برای هزینه کرد تعیین شده است و حداکثر همکاری را با دانشجویان در راستای فعالیت های کانون صورت می دهیم و در مراسم های ویژه مانند 22 بهمن از کانون های فعال در دانشگاه تقدیر می شود.

وی افزود: در واحد دانشگاهی بوکان نشریه فرهنگی و علمی از طریق انجمن های واحد درخواست شده که به زودی مجوز این نشریات صادر می شود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بوکان در پایان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی کشور با توجه به میزان بودجه و امکاناتی که دارد، تاثیر گذار بوده و در اکثر شهرهای کشور واحد دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شده است و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فرهنگی تلاش های بسیاری شده و واحد بوکان نیز تاکنون در توسعه فرهنگی شهرستان فعالیت های مفیدی داشته است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 733881

وب گردی

وب گردی