برگزاری نشست تخصصی فرهنگی با عنوان « امر به معروف و نهی از منکر با بررسی مسئولیت پذیری » در دانشکده فنی و مهندسی

برگزاری نشست تخصصی فرهنگی با عنوان « امر به معروف و نهی از منکر با بررسی مسئولیت پذیری» در دانشکده فنی و مهندسی مجتمع  دانشگاهی آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،به همت اداره دانشجوئی و فرهنگی دانشکده فنی و مهندسی و مجتمع آیت الله هاشمی رفسنجانی ( ره ) واحد تهران مرکزی نشست تخصصی فرهنگی با موضوع « امر به معروف و نهی از منکر با بررسی مسئولیت پذیری » با حضور جمعی از کارکنان و دانشجویان آن مجتمع در برگزارشد.

در این نشست دکتر علی تقوی یگانه استاد حوزه و دانشگاه ابتدا هدف از قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای سالم و آماده قیام امام زمان (عج)، باید به امر به معروف و نهی از منکر بها داده و بدانیم که امر به معروف به همان اندازه مهم است که برپایی نماز مهم است.

وی افزود: در زمان طاغوت از رساله ها فقط حکم امر به معروف را حذف کردند زیرا در جامعه ای که همه بی تفاوت از منکر رد شوند وهیچ عکس العملی از خود نشان ندهند، جامعه مرداب شده و پویایی خود را از دست می دهد و دشمن همین را می خواهد . ایشان خاطرنشان ساخت توجه و اهمیت دادن به امر به معروف و نهی از منکر یک ارزش است .

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734035

وب گردی

وب گردی