حجت الاسلام یوسفی :بزرگداشت آیت الله هاشمی، بزرگداشت ولایتمداری است‎

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه وحضور استاندار آذربایجان غربی و مسوولین لشکری و استانی و دانشگاهیان در مسجد امیرالمومنین(ع) ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر یوسفی استاد حوزه و دانشگاه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا،بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت ا... هاشمی را بزرگداشت ولایتمداری و ولایت پذیری دانست و گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در سمت های مختلف همگام با امام و رهبری بود.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مفسری برای قرآن و اندیشمندی سیاستمدار بود گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نگاه ویژه و چگونگی استقامت در برابر دشمنان را با الهام از قرآن کریم و ارزش های اسلامی به مردم تعلیم دادو حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این عالم ربانی نشان از تجلیل از عملکرد این بزرگوار در خدمت به نظام است.

یوسفی با تاکید بر اینکه احترام به عالم و دانشمند، احترام به ساحت الهی است گفت: رویکرد مردم در جامعه اسلامی، تبعی بوده و این امر موجب رشد و شکوفایی کشور می شود.

این استاد حوزه علمیه افزود: در طول 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره به فکر نابودی و هجوم به آرمان های نظام اسلامی بوده است

حجت الاسلام یوسفی گفت: از روزی که دشمن ما را تعریف و تمجید کند باید بترسیم ،دشمن در تلاش برای مقابله کردن آیت الله هاشمی رفسنجانی و رهبری بودند ولی ایشان با تکیه بر علم و دانش همواره در کنار رهبری و نظام بودند.

لازم به ذکر است مراسم چهلمین روز درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی با قراىت قرآن توسط جمعی از قاریان بین اللملی استان و ذکر مصیبت توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734068

وب گردی

وب گردی