پول برگشت اما پاداشها نه/اعتراض آبی ها

استقلال در چند بازی گذشته خود به پیروزی رسیده اما بازیکنان این تیم از اوضاع حاکم رضایت ندارند.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال روزهای خوبی را سپری می کند اما این در حالی است که بازیکنان این تیم معتقدند که این بردها فایده ای برای این تیم ندارد زیرا این نتایج تنها برای اعضای تیم و کادر فنی با ارزش است و مسوولان تنها از تیم برد می خواهند و پس از رسیدن تیم به نتیجه همه چیز را به فراموشی می سپارند.

گفتنی است استقلالی ها معتقدند که مسوولان این تیم توجهی به بازیکنان و عملکردشان ندارند زیرا بازیکنان تلاش می کنند و استقلال را به اوضاع خوب می رسانند اما این در حالی است که مدیران بی توجهی کرده و حتی به قولهایشان عمل نمی کنند و آنها را زیر پا می گذارند و این به معنای بی اهمیتی مسوولان در مقابل تیم و نتایج به دست آمده است.

این در حالی است که استقلالی ها چند بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و این بردها برای این تیم اهمیت زیادی داشته اما پاداش بردها کلا بایگانی شده و استقلالی ها به پول نرسیدند و اگر هم پولی گرفتند از طرف حامی مالی و یا مالکان استقلال اهواز بوده که باز هم استقلالی ها را با مشکل روبرو کرده است.

بازیکنان استقلال اعتراض خود را به مربیان اعلام کردند و خواستار رسیدگی به این اوضاع شدند آن هم قبل از بازی حساس آسیایی و شرایط خاص این دیدار!

605/100

کد خبر: 734082

وب گردی

وب گردی