وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها یکشنبه اول اسفند ماه

به دلیل بارش برف سنگین و سیلاب، مدارس و دانشگاه‌ های برخی استان‌ها روز یکشنبه (اول اسفند ماه ) تعطیل اعلام شد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش برف سنگین و لغزندگی معابر و سیلاب باعث تعطیلی تعدادی از مدارس و دانشگاه‌های برخی استان‌های کشور شد.

همه مدارس گیلان تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت : به دلیل بارش برف و سرمای هوا و یخبندان همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان گیلان روز یکشنبه اول اسفند تعطیل است .

تعطیلی مقاطع ابتدایی و متوسطه مشهد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شهر مشهد در مقاطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان فاروج در نوبت صبح و بعدازظهر

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج در خراسان شمالی اعلام کرد : به دلیل بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و جاده ها، تمامی مدارس شهرستان فاروج در نوبت صبح و بعدازظهر در شهر و روستا، فردا یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان غربی و مهاباد

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : با توجه به برودت هوا ، کولاک و مسدود بودن راههای ارتباطی بعضی روستاهای استان ، مدارس برخی مناطق استان، فردا یکشنبه اول اسفند ماه، در نوبت صبح به این شرح تعطیل اعلام می شود.

سیلوانا و صومای برادوست: تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

نواحی 1 و 2 ارومیه: فقط مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی تعطیل است .

انزل ، نارلو ، سردشت : کلاس های درس مدارس با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بوکان: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می شود .

چالدران : مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود .

برخی از مدارس روستاهای آزادشهر گلستان تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت : به دلیل سرما و یخبندان، مدارس در همه مقاطع صبح و عصر روستاهای نراب، سیب چال، وامنان، کاشیدار، رحیم آباد و نرگس چال روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

اعلام تعطیلی برخی از مدارس استان بوشهر در روز یکشنبه

مجید اجرایی، روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : تا کنون ، تعطیلی مدارس بردخون به علت بارندگی اعلام شده است .

همچنین تمامی مدارس گناوه نیز به علت گردوخاک تعطیل اعلام شد .

اطلاعیه تعطیلی مدارس اردبیل

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد : روز یکشنبه اول اسفند ماه، نوبت صبح در اردبیل، ارشق، خلخال، سرعین، نمین و نیر پیش دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشکین شهر، لاهرود و کوثر پیش دبستانی به علت برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد تعطیل اعلام شد.

همچنین در روستاهای اردبیل و روستاهای نمین تمامی مقاطع تحصیلی ومدارس روستاهای کوثر ابتدایی تعطیل است و در ارشق و خلخال (متوسطه دوره اول و دوم) و در مشکین شهر و لاهرود (سایر مقاطع تحصیلی ) ساعت 9 صبح و با تاخیر آغاز می شود .

تاخیر در شروع مدارس استان مرکزی

آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد : تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان های اراک، تفرش و خمین با تاخیر و در ساعت 9 صبح آغاز به کار خواهند کرد.

همچنین مدارس همه دوره های تحصیلی شهر و روستای شهرستان های شازند، خنداب، کمیجان، فراهان و منطقه سربند در ساعت 9 صبح دایر هستند.

سرما برخی از مدارس استان زنجان را به تعطیلی کشاند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد :بنا بر ابلاغ کمیته بررسی و پیگیری تعطیلی مدارس استان زنجان به دلیل برودت شدید هوا ، مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی نواحی یک و دو ، ایجرود، سجاسرود و خدابنده شیفت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل اعلام شد .

جزئیات تعطیلی مدارس کردستان

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد : به دلیل لغزندگی معابر ، برودت شدید هوا و حجم وسیع برف در معابر عمومی و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی ، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش روز یکشنبه اول اسفند ماه ، تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان های سقز ، بانه و منطقه زیوبه در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است .

هم چنین آغاز بکار مدارس سطح شهر و متوسطه اول و دوم روستایی مریوان ساعت 9 صبح بوده و مدارس ابتدایی روستایی مریوان نیز در نوبت صبح تعطیل است .

تعطیلی مدارس اهواز در نوبت صبح

مدارس و مراکز آموزش عالی اندیمشک، دزفول، رامشیر، سوسنگرد، ماهشهر، امیدیه و هندیجان، شادگان، شوشتر، خرمشهر، گتوند در نوبت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان بهمئی

مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: به علت ورود گرد و غبار به شهرستان بهمئی و آلودگی 7 برابری بیشتر از حد مجاز هوا ، تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح این شهرستان روز یکشنبه اول اسفند ماه 1395 تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان کرمان ، روز یکشنبه (اول اسفند ماه) تمامی دوره های تحصیلی شهرستان بردسیر به دلیل آبگرفتگی معابر و تبدیل آنها به ستاد اسکان موقت تعطیل است.

همچنین تمامی دوره های تحصیلی مدارس بخش نگین کویر شهرستان فهرج نیز به دلیل خطر سیل و تبدیل مدارس به ستاد اسکان ، تعطیل است.


برخی از مدارس آذربایجان شرقی فردا یک شنبه تعطیل شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برخی از مدارس آذربایجان شرقی روز یک شنبه به جهت بارش برف و سرمای شدید هوا تعطیل شدند.

نادر فکورنیا گفت: به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان روز یکشنبه شیفت قبل ازظهر مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی شهرستان کلیبر تعطیل اعلام می شود.

اوسپس ادامه داد: مدارس مقطع ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی نیز با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد. بقیه مدارس طبق روال عادی دایر خواهند بود.

فکورنیا افزود: تمام مدارس بخش سراجوی شهرستان مراغه نیز روز یکشنبه اول اسفند تعطیل اعلام می شود. مدارس بخش مرکزی شهرستان مراغه طبق روال عادی دایر خواهند بود.

دریافت کننده :سولماز ظزیفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 734182

وب گردی

وب گردی