آلبوم موسیقی «تا روشنی ها» منتشر شد

آلبوم موسیقی «تا روشنی ها» به آهنگسازی فردین کریم خاوری و خوانندگی رضا کسروی در دستگاه های ابوعطا و دشتی روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، «تا روشنی ها» عنوان یک اثر موسیقایی به آهنگسازی فردین کریم خاوری است که بین سال های ۸۵ تا ۹۴ تولید شده و رضا کسروی این آثار را در دستگاه های ابوعطا و دشتی خوانده است.

این مجموعه شامل ۸ قطعه به نام های «بهار دلکش»، «آواز ضربی»، «غزل»، «تا روشنی ها»، «چهار مضراب»، «یار شدم»، «قصه گیسو» و «ارغوان» است که در قالب ۵ تصنیف از ساخته های کریم خاوری و بر روی اشعار حافظ، مولانا، بدیع الزمان فروزانفر، سایه و فریدون مشیری ارائه شده است.

در این آلبوم که فردین کریم خاوری علاوه بر آهنگسازی، دکلمه و نوازندگی سه تار، تارباس، سه تارباس را نیز بر عهده داشته است، مهرداد کریم خاوری نوازنده دف، تمبک، دایره، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه، فردین لاهورپور نوازنده نی، یلدا نوبخت نوازنده سه تار و اسپرینگ درام و مسعود صادقی نوازنده سه تار باس به نوازندگی پرداخته اند. در بخش همخوانی نیز مهرداد ناصحی، یلدا نوبخت، محمدصفاجویی، زکیه بوش نگاه، مهسا حسینی و رضا هراتی کیا به هنرنمایی پرداخته و آواز کسروی را همراهی کرده اند.

آلبوم موسیقی «تا روشنی ها»، به آهنگسازی فردین کریم خاوری و خوانندگی رضا کسروی توسط پخش «رها» و نشر «نغمه ساز و آواز» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 734198

وب گردی

وب گردی