برگزاری شب شعر  با موضوع "مقاومت در عصر بیداری اسلامی » در واحد تهران مرکزی

به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مراسم شب شعر با موضوع«مقاومت در عصر بیداری اسلامی» در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم طاهره طاهریان استاد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد فرصت برای بانوان شد گفت: قبل ازانقلاب تعداد ورزشکاران زن بسیار محدود بود و امکان فعالیت برای زنان نبود و نگاه ها منفی بود. در صورتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان رشد مدیریتی کردند و زنان ورزشکار در ایران به این باور رسیدند که می توانند در رشته های تیراندازی و تکواندو با پوشش خود فعالیتهای موثری داشته باشند.

وی افزود: علی رغم تبلیغات منفی زنان برسکوی قهرمانی دیده شدند و درخشیدند و مدال جهانی کسب کردند و ثابت کردند که با پوشش نیز می توانند در جهان خود را به ثبت برسانند.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به: پخش فیلم های کوتاه انقلاب اسلامی، سخنرانی دو تن از استادان، شعرخوانی توسط شاعران سحر کبیری(عضو کانون جرعه نور) و پریچهر مهدیخان لاله دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی، اجرای کارگاه آموزشی خطاطی و اهدای لوح و جوایز به اساتید و شاعران در مراسم به همراه اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقات دهه فجر اشاره کرد .

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734208

وب گردی

وب گردی