پنج هزار و 300 خانوار گیلان بدون برق هستند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با تلاش مستمر و شبانه روزی 229 اکیپ عملیاتی، اکنون تعداد خانوارهای استان که براثر بارش برف برق منازل آنها قطع شده، به پنج هزار و 300 خانوار رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز،حمیدرضا افزود: این خانوارهای بدون برق به طور عمده در حوزه روستایی شهرهای رشت، خمام، کوچصفهان، آستانه اشرفیه ، لاهیجان و سیاهکل هستند .
وی اظهار کرد: اهتمام بر آن است که تا پایان غروب امروز ( یکشنبه) برق تمامی شهروندان برقرار شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین به ریزش برف روی شبکه ها و تاسیسات برق در جریان برفروبی توسط مردم اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر، مشکل عمده در حوزه مشترکان شهری ریزش برف از بام واحدهای مسکونی و تجاری روی شبکه های توزیع برق است که موجب قطعی مجدد برق می شود.
حکمت از مردم خواست تا از ریختن برف روی شبکه و تاسیسات برق خودداری کنند و هرگونه قطعی برق را به شماره 121 و یا 33665000 اطلاع دهند.
بارش برف جمعه گذشته که در برخی مناطق جلگه ای گیلان به بیش از یک متر رسید، به همراه تندباد مشکلاتی را برای مردم استان از جمله قطعی برق بوجود آورد.
از روز گذشته (شنبه) آسمان استان صاف بوده ولی اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که تا سه شنبه هفته جاری، یخبندان در استان خواهد بود. از ابتدای بارش برف در گیلان، برق 230 هزار مشترک قطع شده بود که تا شب گذشته، این تعداد به 13 هزار مشترک کاهش یافت و تا صبح امروز ، پنج هزار و 300 مشترک بدون برق هستند.
استان گیلان یک میلیون و ۳۳۰ هزار مشترک برق دارد.

به نقل از ایرنا.

دریافت کننده: حمید جعفری انتشار دهنده: سید جواد بشیری

604/100

کد خبر: 734268

وب گردی

وب گردی