قطعی شدن حضور ۲۰ کشور در تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر

دومین دوره جام فجر با قطعی شدن حضور ۲۰ کشور از سراسر دنیا از ۱۹ اسفند در اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، دومین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری فجر کاپ در شرایطی قرار است از 19 اسفند به میزبانی اهواز برگزار شود که تا به امروز حضور 20 کشور از سراسر جهان در این رویداد بین‌المللی قطعی شده است.

تا کنون کشورهای اردن، آذربایجان، انگلیس، پاکستان، ایتالیا، ترکیه، رومانی، مجارستان، عراق، کویت، صربستان، تایلند، نیجریه، کامرون، تونس، لیبی، یمن، بنگلادش، اوگاندا و رومانی به صورت قطعی با ارسال اسامی وزنه‌برداران، کادرهای فنی و اجرایی خود به فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برای رقابت در شهر اهواز اعلام آمادگی کرده‌اند.

تیم ملی وزنه‌برداری آمریکا نیز اسامی وزنه‌برداران و کادر فنی خود را برای حضور در تورنمنت فجر کاپ ارسال کرده و برای آمدن به کشورمان تمایل خود را اعلام کرده است، اما با توجه به مشکلاتی که از لحاظ صدور روادید برای آمریکایی‌ها در ایران وجود دارد، مشخص شدن قطعی وضعیت حضور وزنه‌برداران این کشور بستگی به نظر نهایی مراجع ذیصلاح دارد.

طبق آمار و ارقام ارائه شده، تعداد تمام افرادی که تاکنون برای شرکت در جام فجر اعلام آمادگی کرده‌اند (وزنه‌برداران، عوامل اجرایی، عوامل فنی، مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون‌های قاره‌ای و نیز فدراسیون جهانی) 96 نفر است.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: سید جواد بشیری

604/100

کد خبر: 734307

وب گردی

وب گردی