صعود تیم کوهنوردی واحد پرند به قله کلکچال

گروه کوهنوردی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند ،  اولین صعود زمستانی خود را در تاریخ 29 بهمن ماه 1395 با صعود به قله 3350 متری کلکچال آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ این گروه 6 نفره که به سرپرستی سید حامد سید مراد اداره می شد پس از قرائت نماز صبح در نماز خانه پارک جمشیدیه ، صعود خود به سمت قله کلکچال آغاز کردند.
کلک‌چال نام یکی از قله‌های رشته کوه مرکزی البرز، در شمال تهران است که امروزه به صورت یکی از تفرج گاه های اصلی کوهنوردان و مردم عادی درآمده است. ارتفاع قله کلک چال از سطح دریا 3350 متر است که به علت مسیر زیبا و دیدنی، جذابیت زیادی برای صعود به آن وجود دارد.
مسیرهای مختلفی برای صعود به این قله وجود دارد که مهمترین آنها را می توان مسیر پارک زیبای جمشیدیه دانست. پارک جمشیدیه یکی از پارک های مطح در شمال و شمال شرق تهران است که سریعترین و ساده ترین راه برای دسترسی به آن از طریق میدان تجریش است.
تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این صعود متشکل از سید حامد سید مراد،میلاد ملکی،فاطمه درویشی،مهرشاد ملاملکی،مهرزاد موسوی و جواد قربانی بود که پس از کوهپیمایی و کوهنوردی16 کیلومتر موفق به صعود به قله 3350 متری کلکچال شدند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734312

وب گردی

وب گردی