به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 96 رسیدگی شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 96 رسیدگی شد و پاسخ‌های تأیید شده به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبات سیصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورا اظهار داشت: در این جلسه به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 96 رسیدگی شد و بر این اساس مقرر شد که پاسخ‌های تهیه شده کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل، نظارت و حقوقی و برنامه و بودجه و همچنین نظر اعضا به فرمانداری تهران ارسال شود.

وی با اشاره به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه پیشگیری و مقابله با گرد و غبار در شهر تهران افزود: به این اعتراض رسیدگی شد و گزارش کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با نظر اعضا برای فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه طرح حفظ و گسترش درختان خیابان ولیعصر(عج) رسیدگی شد و کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، معماری و شهرسازی گزارش خود را در این خصوص ارایه دادند و مقرر شد که پاسخ‌های به تصویب رسیده به فرمانداری تهران ارسال شود.

تقی‌پور به یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبات تعیین نرخ ورودی و حق توقف پارکینگ‌های عمومی شهر تهران و تعیین نرخ توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌ این لایحه پس از بررسی به تصویب رسید و قرار شد پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه گزارش آن به صحن شورا بیاید تا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وی گفت: الزام شهرداری تهران به صدور فرم‌های عوارض ساختمانی سیستمی و مکانیزه و اجتناب از اعلام شفاهی و یا صدور فرم‌های عوارض دستی در این جلسه بررسی شد و اعضا به آن رأی مثبت دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سیصد و سی و یکمین جلسه علنی شورا 14 مورد اعتراض مالکان به نظریه کمیسیون بدوی باغات و قرائت گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی در این خصوص داشتیم، گفت: با توجه به اینکه شورا نقش کمیسیون تجدیدنظر و نهایی را در خصوص آرا صادره در مورد باغ شناخته شدن و یا غیر باغ بودن و همچنین میزان جرایم و الزام به قطع درختان را دارد، به همین دلیل این 14 مورد اعتراض نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734335

وب گردی

وب گردی