واحد خامنه سال جدید را با یک نمایشگاه فرهنگی و هنری آغاز می کند

 مهدی اسدی گفت: قرار است در این نمایشگاه کار های منبت کاری و معرق کاری آیات و احادیث به نمایش گذاشته شوند.

مهدی اسدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خامنه در گفت وگو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد گفت: از جمله برنامه هایی که در این واحد اجرا شده می توان به برگزاری زیارت عاشورا در دانشگاه با حضور مسئولان شهرستان، دوره های فرهنگی ضمن خدمت اساتید،برگزاری کلاس های اخلاق در دانشگاه ویژه دانشجویان، شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان در مسابقات سراسری قرآن و عترت، برگزاری جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جلسات آشنایی با مواد مخدر و پیشگیری برای دانشجویان و اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاهی با محوریت فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت های این واحد است. قرار است در این نمایشگاه کار های منبت کاری و معرق کاری آیات و احادیث به نمایش گذاشته شوند. این نمایشگاه بعد از عید در واحد خامنه برگزار می شود. در بخش طرح های ماندگار فرهنگی ما قصد داریم همایشی درباره آیت الله خامنه ای برگزار کنیم که در صورت تصویب این همایش در دانشگاه برگزار می شود. البته این همایش قرار بود در سال 94 برگزار شود که به دلایلی به سال 96 موکول شد.

اسدی اذعان کرد: بخش فرهنگی قرار است همایشی را با هماهنگی شورای شهر خامنه با محوریت بحران آب در تیر ماه سال 96 برگزار کند. کارگاه های مختلفی در واحد خامنه برگزار می شود. بطور مثال همان همایش اخلاق در دانشگاه که ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار شده است با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. همچنین کارگاهی در رابطه با رفتار حرفه ای نیز در دانشگاه برگزار شده.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف اظهار کرد: قرار است در واحد خامنه کارگاهی تحت عنوان فرهنگ نقد و نقد پذیری برگزار شود که ما تلاش می کنیم برای این که تاثیر گذاری کلاس ها بیشتر شود دوره های اساتید و کارکنان را با دوره های دانش آموزان به صورت جداگانه برگزار کنیم.

خبرنگار: محمد بهتری راد/منتشر کننده:سلیمی

503500

کد خبر: 734414

وب گردی

وب گردی