آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان اردبیل 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری در استان اردبیل از امروز آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، علی رحمتی با اعلام این خبر، گفت‌: اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل استان اردبیل تمهیدات لازم به منظور ساماندهی ناوگان مسافربری استان اردبیل انجام داده تا در تعطیلات عید نوروز هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با جابه‌جایی مسافران نوروزی نداشته باشیم که در حال حاضر 48 شرکت مسافربری و موسسه حمل و نقل و 7 پایانه مسافربری در سطح استان اردبیل فعال می‌باشد.
وی گفت: طرح ستاد نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل از 25 اسفند الی 14 فروردین ماه سال 96 آغاز می‌شود که سال گذشته بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر مسافر در استان اردبیل جا‌به‌جا شده‌اند که 50 درصد این مسافران به سفرهای درون‌استانی رفته‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل افزود: طرح پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان اردبیل از امروز آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد که ناوگان مسافربری استان اردبیل به تعداد یک هزار و 360 دستگاه در ایام عید نوروز خدمات رسانی‌ خواهند کرد که از این تعداد 430 دستگاه ناوگان اتوبوس استان اردبیل را تشکیل می‌دهند.
رحمتی تصریح کرد:‌ نرخ بلیت‌های ناوگان مسافربری استان اردبیل امسال نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت و تلاش می‌کنیم که کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در استان اردبیل نسبت‌ به سال‌های گذشته ارتقاء یافته و سبب رضایت‌مندی مسافران و مردم استان اردبیل شود.
وی بیان کرد: بازرسی از تمامی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان انجام شده که در حال حاضر 10 مجتمع بین راهی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل افتتاح شده، 8 مجتمع در حال ساخت و 14 مجتمع نیز در حال استعلام و انجام مطالعات است که ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی این مجمتع‌ها در دستور کار قرار دارد.

خبرنگار: علی انوار

منتشر کننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 734544

وب گردی

وب گردی