بدهی دو استقلالی در دست پرداخت/ابهام در مطالبات سامویل!

استقلالی ها باز هم به بازیکنان خارجی بدهکار هستند و ابهاماتی در خصوص پرداخت پول بازیکنان وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها که در مورد عدم پرداخت پول بازیکن خارجی خود دچار مشکل شدند نتوانستند در فصل نقل و انتقالات شرکت کنند و بازیکنان خود را که با کلی مشکل جذب کرده بودند از دست دادند.

گفتنی است آبی ها در مورد عدم پرداخت به موقع پول بازیکنان خارجی با مشکلات بزرگی روبرو شدند که عنوان شده باید برای آنها درس عبرت شود زیرا با محرومیت استقلال کاملا مشخص شد که فیفا با هیچ تیمی شوخی ندارد و مسوولان باید در مواجهه با مشکلات و مسایل مربوط به بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند تا این بار با مشکلات جدی تری روبرو نشوند.

این در حالی است که استقلالی ها در حال حاضر به دو بازیکن خارجی دیگر نیز بدهی دارند و باید هر چه سریعتر مطالبات این دو را پرداخت کنند تا باز هم با مشکلات بزرگ روبرو نشوند.

البته عنوان شده که هلمکه با مدیریت سابق استقلال مشکل نیز دارد واگر پولش را ندهند استقلال را با مسایلی روبرو می کند که ممکن است برای تیم دردسرساز شود.

استقلال به جز هلمکه پول سامویل را نیز باید پرداخت کند زیرا این بازیکن نیز از استقلال طلب دارد اما عنوان شده که مسوولان با این بازیکن توافق کردند که پول این بازیکن را به صورت قسطی به وی پرداخت کنند اما ممکن است این موضوع نیز برای استقلال مشکلات جدیدی را ایجاد کند که البته در حال حاضر سروصدای آن بلند نمی شود و بعد از مدتی صدایش بلند می شود.

605/601

خبرنگار: سوده رحمن وند انتشاردهنده: پورعرب

کد خبر: 734558

وب گردی

وب گردی