مطهری: مجلس در نوبت عصر امروز جلسه ندارد

نمایندگان با ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه در نوبت عصر مخالفت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، علی مطهری در نشست علنی امروز (دوشنبه 2 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال 96، با اشاره به عدم اتمام کار بررسی لایحه مذکور در نوبت صبح گفت:براساس ماده 187 آیین نامه داخلی مجلس که درخصوص بررسی لایحه بودجه است،باید حداقل 4 ساعت در روز جلسه داشته باشیم، لذا ما باید حتما تا ساعت 12 و 10 دقیقه جلسه را ادامه دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: البته درخصوص ادامه جلسه اگر چه مجاز هستیم برای ساعت 14 اعلام کنیم که جلسه برگزار شود،اما احتیاطاً ما برای استمزاج از مجلس رأی گیری برای برگزاری جلسه در نوبت عصر را انجام می دهیم.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:فردا ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درمحل اجلاس سران با حضور مقامات عالی کشور برگزار می شود و متولی این کنفرانس مجلس شورای اسلامی است،که از همکاران می خواهم در این کنفرانس شرکت کنند.

براساس این گزارش؛نمایندگان در ادامه با 71 رأی موافق، 94 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر درصحن با برگزاری نشست علنی در نوبت عصر قوه مقننه مخالفت کردند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 734726

وب گردی

وب گردی