فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بر فرهنگ شهرها تاثیر زیادی داشته است

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی می تواند بر فرهنگ شهرها تاثیر زیادی داشته باشد و در کاهش آسیب های اجتماعی سهم بسزایی را ایفا کند.

دکتر سید محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با توجه به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه شناساندن مفاخر ادبی در سطح بین المللی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شناساندن تاریخ و فرهنگ ایران به سایر کشور های جهان تاثیر زیادی داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اگر به شهر قزوین سفر کنید ، دانشجویانی را مشاهده می کنید که از سایر کشور های خارجی به این استان آمده و مشغول به تحصیل هستند.قطعا زمانی که این افراد از دانشگاه آزاد اسلامی فازغ التحصیل شوند به کشور های خود بازمی گردند به تبلیغ دانشگاه آزاد اسلامی و فعالیت های آن می پردازند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: دانشجویان خارجی علاوه بر دروسی که در دانشگاه آموخته اند ، فرهنگ و برخورد ایرانیان را به هموطنان خود معرفی می کنند که تاثیر زیادی بر جایگاه کشور عزیزمان در حوزه های مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی خواهد داشت.

وی با اشاره به همایش های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: من حدود 20 سال در واحد ها و شهرهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به خدمت می کنم شاهد آن بوده ام که فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی می تواند بر فرهنگ شهرها تاثیر زیادی داشته باشد و در کاهش آسیب های اجتماعی سهم به سزایی را ایفا کند.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/منتشر کننده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 734791

وب گردی

وب گردی