آغاز فروش فوق العاده نوروزی شهروند با تخفیفات تا سقف 50 درصد

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به آغاز فروش فوق العاده فروشگاه‌های شهروند در قالب جشنواره لبخند نوروزی از ارائه تخفیفات ویژه در این فروشگاه تا سقف 50 درصد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علوی در نشست خبری امروز دوشنبه در تشریح جزئیات جشنواره لبخند نوروزی فروشگاه شهروند گفت: مطابق هر ساله در روزهای پایانی سال فروشگاه شهروند کالاهایی را با تخفیفات ویژه به شهروندان ارائه می‌کند. بر همین اساس امسال بیش از 10 هزار بارکد قلم کالایی شامل تخفیفاتی تا سقف 50 درصد شده‌اند تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن از فروشگاه‌های شهروند خریداری کنند.

وی افزود: برای ایجاد آرامش و رفاه شهروندان در تامین کالاهای مورد نیاز خود به ویژه در ایام پایانی سال ساعت کار فروشگاه‌های شهروند در اسفندماه همزمان با برگزاری جشنواره لبخند نوروزی یک ساعت افزایش پیدا می‌کند. اما مادامی که شهروندان در داخل فروشگاه هستند پرسنل موظف به ارائه خدمات به آنها هستند. در حقیقت پرسنل فروشگاه شهروند تا آخرین مشتری ملزم به ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: پنج فروشگاه شهروند در پنج نقطه شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکز شهر تهران به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به شهروندان ارائه خدمات می‌کنند که این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه بیهقی، بوستان پونک، بهاران، آزادگان و بهروز هستند که تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات شبانه روزی پوشش مناسبی برای تامین مایحتاج مردم در شب عید داشته باشند.

علوی با اشاره به نقش فروشگاه مجازی در جشنواره لبخند نوروزی فروشگاه شهروند گفت: بی تردید فروش فوق العاده شهروند با حضور فروشگاه مجازی و ارائه خدمات مناسب پررنگ‌تر خواهد بود تا رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی در تشریح کالاهایی که تخفیف شامل آنها می‌شود گفت: امسال علاوه بر مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام پایانی همانند مواد پروتئینی حتی لوازم منزل نیز شامل تخفیفات ویژه می‌شوند.

مدیرعامل شهروند در خصوص سلامت کالاهای ارائه شده در فروشگاه‌های شهروند به موضوع آنفلوآنزای مرغی اشاره کرد و افزود: هرچند که این موضوع در کشور به صورت چشمگیر شیوع نداشت اما به دلیل اهمیت سلامت شهروندان موضوع در شهروند به طور جدی پیگیری شد به شکلی که تیم کنترل کیفیت فروشگاه شهروند در این ایام در آماده باش کامل بود و در هر فروشگاهی که عرضه مواد پروتئینی داشت دو دامپزشک برای نظارت بر عرضه مواد پروئینی مستقر شدند تا از این طریق سلامت مواد عرضه شده تضمین شود.

وی تاکید کرد: برای مجموعه شهروند کیفیت برتر از هر مورد دیگری است و در جهت تامین سلامت مردم بی تردید از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود. لذا در این راستا اندیشیده شدن تدابیر لازم برای مقابله با آنفلوآنزای مرغی از تامین کنندگانی خرید کردیم که از سلامت کالای آنها اطمینان داشتیم. خوشبختانه توانستیم با تلاش شبانه روزی پرسنل در این ایام مواد پروتئینی را با بهترین کیفیت و تضمین سلامت به شهروندان ارائه کنیم.

علوی با تاکید بر اینکه مشتری مداری و تکریم مشتری به همراه کنترل کیفیت و تضمین سلامت کالا از اهداف فروشگاه شهروند است افزود: شهروند تلاش می‌کند با در نظر گرفتن این دو موضوع خدمات ویژه‌ای به شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: در جشنواره لبخند نوروزی سال 1396 جوایزی برای شهروندان در نظر گرفته شده که شامل هفت خودروی پژو که بر اساس قرعه کشی به شهروندان داده می‌شود و همچنین 1396 جایزه نقدی نیز در این قرعه کشی برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند برپایی هفت سین در همه فروشگاه‌های شهروند را یکی دیگر از اقدامات شرکت شهروند برای ارج نهادن به شهروندان در ایام نوروز خواند و افزود: فروشگاه مجازی در جشنواره نوروزی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد و در حال حاضر نیز 130 درصد رشد ریالی در فروشگاه‌های مجازی نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

افتتاح فروشگاه شهروند در شهر جدید پرند

مدیر عامل شرکت شهروند از افتتاح فروشگاه شهروند در شهر جدید پرند خبر داد و افزود: در سال جاری سه فروشگاه جدید در تهران افتتاح شد که یکی از این شعبات در شهر جدید پرند و دیگری در تهرانسر افتتاح شده است. فروشگاه پرند دومین فروشگاه شهروند خارج از شهر تهران است که افتتاح شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تخفیف 22 درصدی مواد پروتئینی در جشنواره لبخند نوروزی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گوشت شقه گوسفندی در فروشگاه‌های شهروند با قیمت 31 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود که بی تردید این قیمت در سراسر تهران پایینترین نرخ عرضه گوشت است. این در حالیست که کیفیت و سلامت این گوشت با نظارت دامپزشکان ما تضمین شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت واگذاری این فروشگاه به بانک شهر گفت: تا این لحظه هنوز چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده و اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734810

وب گردی

وب گردی