انفجار آشپزخانه یک خانه در شهرک ولیعصر

انفجار در آشپزخانه یک ساختمان مسکونی سبب سوختگی زن و مردی میانسال شد.

به گزارش ایسکانیوز،وقوع حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در ساعت 10:43 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 38 را به همراه گروه امداد و نجات 5 به محل حادثه واقع در شهرک ولی عصر، خیابان شهید کاووسی اعزام کرد.

پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که انفجار در قسمت آشپزخانه یک واحد 60 متری مسکونی در طبقه دوم ساختمانی سه طبقه رخ داده و در پی آن بخش‌هایی از این واحد دچار آتش سوزی شده است که آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آنان موفق شدند که دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی شامل زن و مردی حدودا 40 ساله را که دچار سوختگی شدید شده بودند خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

همزمان گروه دیگر نیز با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از خاموش کردن شعله های آتش و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

حمیدیادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر به ایسنا گفت:‌ آتش‌نشانان پس از اتمام عملیات محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است اما شواهد اولیه حاکی از انفجار گاز در این ساختمان است.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734825

وب گردی

وب گردی