نام ورزشگاه شیرودی را هم هفتم تیر اعلام می کنید؟/عناد با دانشگاه آزاد اسلامی بس است

تیم بسکتبال دانشگاه امسال مثل چند سال گذشته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی سوپرلیگ کشور به حساب می آیدو شاید این تیم در هر رشته دیگری فعالیت می کرد، فدراسیون مربوطه توجه ویژه ای به آن تیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی مثل اکثر تیم های سوپر لیگ بسکتبال کشور صاحب ورزشگاه اختصاصی می باشد که از قضا یکی از مجهزترین و بهترین سالن های کشور به شمار می رود. این ورزشگاه با نام واحد تهران شمال فعالیت می کند که در منطقه حکیمیه ، واقع در شرق تهران می باشد.

نکته جالب در این بین به اصرار فدراسیون بسکتبال در گذاشتن نام حکیمیه برای ورزشگاه تهران شمال است. با تمام تذکرات و درخواست های مکتوب و غیر مکتوب باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی از فدراسیون در تصحیح نام ورزشگاه اختصاصی این باشگاه ، همچنان شاهد درج نام ورزشگاه حکیمیه در برنامه بازی ها هستیم.

رسانه ها هم که فدراسیون را به عنوان یک منبع موثق می شناسند، به این نام تکیه می کنند و شاید حالا برای اهالی قلم در حوزه بسکتبال هم نام ورزشگاه تهران شمال به عنوان حکیمیه شناخته شده باشد.

در این بین سوالی که از فدراسیون بسکتبال پیش می آید این است که آیا ورزشگاه بزرگ آزادی که در خیابان منتهی به میدان المپیک تهران می باشد را می توان با نام ورزشگاه المپیک خطاب کرد و یا ورزشگاه شیرودی تهران که در منطقه هفتم تیر است را ورزشگاه هفتم تیر بخوانیم؟

این نوع برخورد برای فدراسیون ورزشی که باید بی طرفی و حمایت از تیم های زیر مجموعه اش را در دستور کار قرار دهد کمی تعجب آور و شک و شبهه برانگیز است که دلیل خاصی در عدم تصحیح نام ورزشگاه اختصاصی دانشگاه آزاد در لیست بازی های هفتگی اش است؟ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی چندان به این اتفاق خوش بین نیست و بعید به نظر می آید که فدراسیون هم پاسخ روشن و قانع کننده ای برای این اشتباه داشته باشد، اما اگر این موضوع یک سهل انگاری است و عنادی با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نمی باشد، لطفا از همین هفته این اشتباه را تصحیح کنید.

نام ورزشگاه اختصاصی بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سالن تهران شمال می باشد...

خبرنگار و انتشار: آرش محمدی

101

کد خبر: 734839

وب گردی

وب گردی