فلاحت ‌پیشه در واکنش به ادعای افشای اسناد محرمانه برجام از سوی ترامپ: ادعاهای ترامپ به نفع ماست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعاهای واهی رییس جمهور آمریکا مبنی بر افشای اسناد محرمانه برجام گفت: ترامپ یک شخصیت جنجالی است و ادعاهای او به نفع ایران خواهد بود.

حشمت‌الله فلاحت ‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با تاکید بر اینکه ترامپ فکر می کند که برخی از سیاست هایش را می تواند بر این پایه جنجال در فاز افکار عمومی پیاده کند گفت: ترامپ یک شخصیت جنجالی است و سعی دارد سیاست های خودش رو با جنجال پیش ببرد.

وی خاطر نشان کرد: ترامپ در حوزه عملی با چالش مواجه شده است که یکی از آنها طرحی بود که در خصوص اتباع 7 کشور مطرح کرد که البته باز هم در این رابطه تلاش خواهد کرد اما باید گفت که این امر فرجامی جز روشن کردن چهره اصلی سیاست آمریکا نخواهد بود.

نماینده حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو با اشاره به ادعای رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر افشای اسناد محرمانه برجام افزود: با عنوان کردن این ادعا می توان گفت که این جمهوری اسلامی ایران است که برد خواهد کرد چرا که ایران بر خلاف کشورهای اروپایی و بخصوص آمریکا موضوع مذاکرات هسته ای را کاملا شفاف و در راستای سیاست های کشور و مردم پیش برده است.

وی در ادامه بیان داشت : دیپلماسی عمومی ایران بسیار شفاف تر از دیپلماسی 5+1 است و ما بسیار خرسند می شویم که این اسنادی که ادعای محرمانه بودن آن را دارد آقای ترامپ افشا کند در راستای راهبردهای روشن ایران خواهد بود.

فلاحت ‌پیشه در پایان با تاکید بر اینکه همین وحدتی که در حال حاضر میان ایرانیان شکل گرفته حاصل سیاست هایی است که رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در پیش گرفته است گفت: ما خوشحال می شویم تا این موضوع مطرح شود چرا که با این کار پوچی دولت ترامپ بیش تر از قبل روشن خواهد شد.

خبرنگار:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 734844

وب گردی

وب گردی