در پایان هفته ششم از لیگ برتر تکواندو مردان؛  جشن قهرمانی زود هنگام دانشگاه آزاد اسلامی/پاس یک پله صعود کرد

در پایان هفته ششم لیگ برتر تکواندو، شاگردان سید نعمت خلیفه توانستند با پیروزی در دیداری حساس مقابل تیم لوازم خانگی کن قهرمانی زود هنگام خود را در خانه تکواندو جشن بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز؛ دیدارهای هفته پنجم و ششم (دور برگشت) از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، امروز (دوشنبه) با حضور 108 تکواندوکار و در قالب 7 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، شهدای مدافع حرم ساری، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی در مقابل لوازم خانگی کن قهرمانی خود را تثبیت کرده و در هفته پایانی به مصاف تیم جوانه ای خواهد رفت که برای پیروزی در مقابل این تیم کار دشواری در پیش ندارد. شهرداری ورامین دیگر مدعی قهرمانی با وجود کسب 6 امتیاز در هفته پنجم و ششم همچنان در رده دوم باقی ماند. تیم ریشه دار پاس قوامین نیز با یک پله صعود در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم‌های لوازم خانگی کن، یاسین پیشرو البرز، شهدای مدافع حرم ساری، هیات تکواندو شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: سید جواد بشیری

402/100

کد خبر: 734867

وب گردی

وب گردی