محاکمه عامل قتل در رستوران

 مرد جوانی که در جریان مشاجره، شوهر خواهرش را با چاقو کشته بود صبح دیـــروز پس از 30 ماه بازداشت از زندان به شعبه هشتم دادگاه انتقال یافت و از سوی قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی –مستشار- محاکمه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، براساس محتویات پرونده این جنایت روز بیست و سوم شهریور سال 1393در یکی از رستوران‌های جاده فشم رخ داد و مردی به نام «حمید» -40 ساله- که مأمور خرید رستوران بود با ضربه چاقوی برادر زنش به قتل رسید. متهم به قتل نیز توسط پلیس دستگیر شد.
دیروز در آغاز جلسه دادگاه –مریم محمدی- نماینده دادستان ضمن بیان کیفرخواست گفت: متهم به قتل «مهدی» 35 ساله که به اتهام قتل عمد شوهرخواهـــــــــــــرش حمید دستگیر شده طی چند مرحله به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است و از قضات محترم دادگاه شعبه هشتم دادگاه کیفری تقاضای مجازات متهم را دارم. سپس مادر مقتول در برابر قضات ایستاد و برای قاتل فرزندش درخواست قصاص کرد.
آنگاه مهدی -متهـــــم به قتل- در دفاع از خود گفت: من و شوهرخواهرم حمید رابطه خوبی با هم داشتیم و هر دو در رستوران کار می‌کردیم اما نمی‌دانم چرا آن روز با هم جر و بحثمان شد و من در حالی که بسیار عصبانی شده بودم به آشپزخانه رفتم و یک کارد گوشت‌بری برداشتم و ضربه‌ای به پشت ساق پایش زدم. بلافاصله او را به بیمارستان بردیم اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان داد اما به هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم و بشدت پشیمانم!
در پایان جلسه محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند و بزودی حکم خود را درباره متهم صادر خواهند کرد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/منتشر کننده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 734914

وب گردی

وب گردی