جبران عقب ماندگی‌های مترو و اتوبوسرانی در سال ۹۶

رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از جبران عقب ماندگی‌های مترو و اتوبوسرانی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، محسن سرخو، رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در بررسی لایحه الزام شهرداری تهران به تهیه و تدوین سیاست‌های کلی برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران و ارائه آن به شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنیم این طرح برای حداقل یک سال مسکوت بماند تا در شورای بعدی به آن پرداخته شود.

سرخو گفت: سال ۹۶ سالی است که می توان در این باره به بحث و نظر پرداخت و در سال ۹۷ برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران تدوین شود.

وی افزود: به عنوان مثال در حوزه مترو و اتوبوسرانی با همکاری شهرداری تمهیداتی اندیشیده شده است تا عقب ماندگی های سال های ۹۴ و ۹۵ در این حوزه ها در سال ۹۶ جبران شود.

سرخو با اشاره به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس در حمایت از این طرح گفت: با توجه به آن که بعضا برنامه ریزی منسجمی برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان های شهر تهران وجود ندارد، بزهکاری هایی در آن ها اتفاق می افتد.

وی افزود: اگر برای این بوستان ها یک برنامه فرهنگی و اجتماعی دقیق و منسجم وجود داشته باشد علاوه بر استفاده بهتر از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و فراهم کردن موجبات آسایش و آرامش مردم جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می شود.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 735069

وب گردی

وب گردی