بهره‌برداری از 54 پروژه بهداشتی در فارس

همزمان با بهره‌برداری از 657 پروژه بهداشتی در سراسر کشور که به شکل ویدئوکنفرانسی انجام شده، 54 پروژه بهداشتی نیز در فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز سه‌شنبه 3 اسفند در حاشیه افتتاح طرح‌های بهداشتی کشور و استان فارس، به خبرنگاران گفت: طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در استان فارس شامل، 5 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی، 23 خانه بهداشت و پایگاه جامع سلامت و 26 خانه پزشک است.

دکتر محمدهادی ایمانیه با یادآوری اینکه اجرای طرح تحول سلامت، نمود عینی عدالت در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی است، افزود: در قالب طرح تحول سلامت، هشت بسته خدمتی وزارت بهداشت و درمان اجرایی شده است.

ایمانیه گفت: بسته‌های خدمتی ارائه شده در این طرح شامل برنامه کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی، حفاظت مالی ازبیماران خاص، ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های دولتی، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‌های دولتی، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت، ترویج زایمان طبیعی و نظارت بر کیفیت اجرای برنامه‌های تحول سلامت است.

ایمانیه فارس را در اجرایی کردن اغلب بسته‌های ارائه شده پیشتاز دانست و گفت: در فارس با اجرای بسته خدمتی هتلینگ بیمارستانی، اقداماتی در زمینه نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها انجام و چهره 40 بیمارستان متحول شد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 735177

وب گردی

وب گردی