کارت داوطلبان آزمون دکتری 96 منتشر شد/ کنکور دکتری جمعه  برگزار می شود

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از قرار گرفتن کارت داوطلبان آزمون دکتری 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش خبر داد و تاکید کرد، داوطلبان می توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون از امروز تا پنج شنبه به سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه کنند.

دکتر حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند 95 در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

او ادامه داد: کارت شرکت در آزمون برای ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب صادر شده است که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر زن و ۱۴۹ هزار و ۹۳۱ مرد هستند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به همراه برگ راهنمای مربوط از امروز سوم اسفند ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اسفند۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه کنند.

توکلی تاکید کرد، داوطلبان باید برای شرکت در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار خود را همراه داشته باشند.

او افزود: اجرای مرحله اول آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و علمی توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام می‌شود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 735179

وب گردی

وب گردی