فعالیت های فرهنگی کانون های واحد بندرانزلی،ازگلریزان برای زندانیان تا پاکسازی جنگل ها

معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بندرانزلی گفت: یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی  با کمک های مردمی بیش از 130 میلیون در حال تکمیل است.

یوسف طالبی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بندرانزلی در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: تکمیل یادمان شهدای گمنام در واحد بندرانزلی در یک سال گذشته با استفاده از کمک های مردمی انجام شده است، کمک های مردمی بیش از 130 میلیون جمع آوری شده و فونداسیون کار به طور کامل انجام شده است و تقریبا 90 درصد المان فلزی یادمان ساخته شده است.

وی افزود: در واحد بندرانزلی 6 کانون فعالیت می کنند که این کانون ها شامل فیلم و عکس ،محیط زیست ،مهر و دوستی و هلال احمر و.. هستند و براساس مصوبه تائید شده از سوی سازمان مرکزی اقدام به عضوگیری دانشجویان کرده و تاکنون فعالیت های خوبی داشته اند.

این معاونت دانشجویی و فرهنگی تصریح کرد: کانون مهر و دوستی به صورت ماهیانه به خانه سالمندان و مراکز پرورش کودکان بی سرپرست مراجعه کرده و کانون محیط زیست در خصوص تفکیک و جمع آوری زباله ها فعالیت می کند و عواید مالی حاصل از فروش زباله ها را به کانون مهرو دوستی برای کمک به کو دکان بی سرپرست تعلق می گیرد وبرنامه گلریزان را برای خانواده های بی سرپرست و برای زندانیان در برنامه های ویژه عید خواهیم داشت.

طالبی اظهار کرد: کانون محیط زیست برای تفکیک زباله و پاکسازی ساحل و جنگل اقدامات خوبی در یکسال اخیر انجام داده و در راستای پاکسازی تالاب بین المللی بندرانزلی اقدام کرده است.

وی در مورد برنامه های عید واحد بندرانزلی تصریح کرد: کانون مهر در نیمه دوم اسفندماه در خلال جشن نیکوکاری، برنامه گلریزان را به همت اعضای کانون در دانشگاه برگزار خواهد کرد، البته بقیه کانون ها با یکدیگر هماهنگ هستند و تنها فعالیت کانون مهر و دوستی در این میان ملاک نیست و در فعالیت های این چنینی همه کانون ها به یکدیگر کمک می کنند.

طالبی در پایان اظهار کرد: کانون مهر و دوستی و هلال احمر اقدام به برگزاری جشنواره ای با هماهنگی سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان "هلال در قاب نور" کرده است در این راستا فعالیت های هلال احمر و خدمات عمومی که در طول تعطیلات نوروزی به مردم ارائه می شود در قاب دوربین دانشجویان مورد بررسی قرار می گیرد. این فراخوان عکس شامل دانشجویان کل کشور است و می توانند عکس های خود را در فضای مجازی برای دانشگاه ارسال کنند.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 735188

وب گردی

وب گردی