عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: جوسازی‌هایی پیرامون طرح تأمین امنیت جلسات انجام شده که با واقعیت این طرح سازگار نیست.

به گزارش ایسکانیوز، علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص طرح تأمین امنیت جلسات اظهار داشت: من جزو طراحان و امضا کنندگان این طرح هستم و معتقدم در این زمینه خلاء قانونی وجود دارد، متأسفانه برخی احساس تکلیف‌های خودسرانه در کشورمان مشاهده می‌شود که جلسات قانونی را مختل می‌کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی سال‌های اخیر شاهد مسائلی بوده‌ایم که با فرهنگ و آموزه‌های دینی ما سازگار نیست، بیان کرد: این طرح در واقع پیام روشنی است که همه باید ملتزم به قانون باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه اخیراً در خصوص این طرح جوسازی‌هایی انجام شده است، ادامه داد: واقعیت این است که طرح مورد نظر آنگونه که گفته می‌شود نیست، شاید در انشاء دقت نشده باشد و این خیلی صراحت دارد که هرگونه اقدامی که سبب اخلال در جلسات شود خلاف قانون است.

نجفی خوشرودی در تشریح جزئیات طرح متذکر شد: هرگونه سوال یا اعتراضی که با هدف ایجاد اخلال در نظم جلسه باشد مطابق این قانون ممنوع است.

وی افزود: خیلی خنده‌دار است که گفته می‌شود بر اساس این طرح پرسش سوال ممنوع می‌باشد زیرا در جلساتی که برگزار می‌شود هدف ایجاد ارتباط دو طرفه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه همه جریانات سیاسی باید از این طرح دفاع کنند، گفت: در آستانه انتخابات هستیم و امیدوارم که شاهد احساس تکلیف‌های خودسرانه نباشیم.

کد خبر: 735254

وب گردی

وب گردی