عدم اتکا به درآمدهای شهریه‌ای، چشم‌اندازی روشن پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی است

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: نقش دانشگاه‌ها در توسعه و پیشرفت علمی جامعه، و نیز ارتباط دانشگاه با صنعت، باید موثرتر وقوی‌تر از گذشته ایفا شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید محمد امیری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به همراه دکتر علیرضا جلالی‌زند رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از واحد کاشان در جمع اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی حاضر شد و پس از ادای احترام به یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحد کاشان را مشاهده کرد.

دکتر امیری در این بازید از مجموعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های فنی مهندسی و نیز شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحد کاشان دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار گرفت.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به امکانات مناسب این دانشگاه در راستای حل مشکلات شهرستان و پیاده‌سازی استاندارد‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواستار استفاده از ظرفیت‌های علمی و جایگاه واقعی دانشگاه شد و افزود: شایسته است اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم جهت بهره‌برداری از درآمدهای غیر شهریه‌ای بالاخص دانش‌بنیان صورت پذیرد تا دیگر نگرانی برای افزایش و کاهش دانشجو و هزینه‌ها وجود نداشته باشد و امیدوارم واحد کاشان جزء پیشگامان این حرکت در سطح کشور باشد.

دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بی‌شک برای توسعه و پیشرفت علمی جامعه اسلامی باید نقش دانشگاه‌ها و نیز ارتباط صنعت و دانشگاه از وضعیت فعلی خارج شده، و این نقش‌آفرینی موثرتر از گذشته انجام گیرد.

در این بازدید دکتر مهدی اخباری رئیس واحد کاشان با اشاره به برخی اقدامات و موفقیت‌های کسب شده توسط این واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به عنوان اولین دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان و هفدهمین دانشگاه درسطح کشور در دهه چهارم فعالیت خود، ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و نیز توسعه رشته‌های کاربردی را در دستور کار قرار داده است و بر همین مبنا تاکنون توانسته است با بسیاری از موسسات و سازمان‌های اجرایی در شهرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 735323

وب گردی

وب گردی