۱۴ خط کشتیرانی چین جریمه شدند

وزارت حمل و نقل چین در وب سایت رسمی خود از جریمه ۳۴۸ هزار دلاریِ ۱۴ خط کشتیرانی به دلیل عدم شفافیت در اعلام نرخ حمل و بار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مانا، ۱۴خط کشتیرانی به موجب شفاف نبودن و تخطی در اعلام نرخ حمل و نقل بار از سوی وزارت حمل و نقل چین جریمه شدند که وزارتخانه نام هشت خط کانتینری از جمله هامبورگ سود آلمان، Gold Star Linee، ون های تایوان و سنگاپور، شرکت Heung-A Shipping Co و خط حمل و نقل دریایی کره (KMTC)، اورگرین تایوان و CMA CGM فرانسه را اعلام کرد.

وزیر حمل و نقل چین در این باره گفت: خطوطی که تاکنون اخطار جدی وزارتخانه را دریافت کردند، موظفند تدابیری در خصوص تثبیت و اعلام رسمی نرخ حمل و نقل در مسیرهای تجاری خود بیندیشند.

وی افزود: در صورتی که اقدامات لازم از سوی خطوط کشتیرانی انجام نشود، وزارت حمل و نقل چین تصمیمات جدی تری را در بازار بین المللی حمل و نقل اتخاذ می کند و میزان بررسی ها و جریمه های خود را تا رسیدن به شرایط ایمن و سالم بازار حمل و نقل ادامه می دهد.

شرکت های حمل و نقل کانتینری معتقدند عدم توانایی برای کنترل نرخ حمل و نقل بار به ویژه در برخی مسیرها و حتی رسیدن آن به رقم صفر نباید از سوی چین عدم شفافیت در اعلام نرخ حمل و بار برداشت شود.

کد خبر: 735353

وب گردی

وب گردی