افزایش اعتبارات «توزیع یک وعده غذای گرم» در روستامهدها

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۰ استان در طرح «توزیع یک وعده غذای گرم» در روستامهدها مشارکت دارند، گفت: از سال آینده اعتبارات این طرح افزایش می یابد.

به گزارش ایسکانیوز،حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به حمایت‌های سازمان بهزیستی از کودکانی که دچار سوءتغذیه هستند، اظهار کرد: طی یک برنامه‌ریزی مدون از سال‌های پیش، اقداماتی در راستای حمایت از این افراد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین زمینه طرح «توزیع یک وعده غذای گرم» در روستامهدها با هدف رفع سوءتغذیه کودکان در استان‌های محروم و حاشیه‌ها آغاز شده است و این طرح توانسته است نتایج خوبی را رقم بزند.

مسعودی فرید با تأکید بر اینکه میزان اعتبارات طرح «یک وعده غذای گرم» در روستامهدها از سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفت: در حال حاضر ۱۰ استان در این طرح مشارکت دارند و پیش‌بینی می‌شود با افزایش اعتبارات، این طرح در برخی دیگر از استان‌ها و حاشیه شهرها اجرا شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان با اشاره به آمار مهدهای کودک در سراسر کشور، گفت: در حال بالغ بر ۱۷ هزار مهدکودک و روستامهد در استان‌ها و شهرها فعال هستند.

منبع: مهر

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 735381

وب گردی

وب گردی