امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی خورموج با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج از امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا چمکوری گفت: در راستای اجرایی اصل 44 قانون اساسی تفاهم‌نامه مشترک همکاری فیمابین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی و این واحد دانشگاهی با تاکید بر کارافرینی در قالب شرکت‌های تعاونی دانش بنیان، همکاری مشترک به منظور اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ تعاون، توسعه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری، در راستای ارتباط پویا و سازمان یافته منعقد شد.

علی رضا چمکوری تصریح کرد: سازماندهی متقاضیان تشکیل تعاونی‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاه و تسهیل و حمایت از تشکیل تعاونی‌های ذی‌ربط به ویژه دانش‌بنیان از تعهدات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی است.

وی یادآورشد: نیازسنجی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه تعاونی‌های دانشجویی با بهره‌گیری از امکانات آموزشی اتاق تعاون و مراکز طرف قرارداد بر عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج اضافه کرد: اجرای تورهای ترویجی – علمی جهت دانشجویان برای بازدید از تعاونی‌های موفق و الگو، ارایه خدمات مشاوره‌ای، حضور مسوول واحد امور تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته‌ای یک روز جهت پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان در محل کار دانشگاه ازاد به منظور ترویج فرهنگ تعاون در میان دانش اموختگان از تعهدات دانشگاه ازاد اسلامی واحد خورموج است.

چمکوری تاکید کرد: اطلاع‌رسانی گسترده و جلب نظر دانشجویان و دانش‌موختگان دانشگاهی و ثبت نام برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی مولد و اشتغال زا در قالب تشکل های تعاونی حمایت از تشکیل تعاونی ها با ترکیبی از اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی به طور اشتراکی یا مستقل با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان انجام می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از تجربه‌های اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه در قالب تعاونی‌های خدمات مشاوره مدیریت، مالی، سرمایه‌گذاری، حقوقی و توسعه کارآفرینی به منظور تهیه طرح‌های سرمایه‌گذاری توجیه‌پذیر ملی و منطقه‌ای صورت می‌پذیرد.

چمکوری بیان کرد: تامین امکانات اموزشی به منظور اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی کوتاه مدت برای اعضای تعاونی از سوی این واحد دانشگاهی ،برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل اطلاعات علمی بین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی خورموج انجام می‌شود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 735447

وب گردی

وب گردی