دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه برند سازی دانشمندان معاصر می تواند اقدامات خوبی انجام دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد باغملک گفت:شاید برخی از دانشمندان کشور ما در مقایسه با دانشمندان جهانی دارای نوبل از جایگاه و اهمیت بالاتری برخوردار باشند ولی آن طور که در خور آن هاست به معرفی آن ها نپرداخته ایم در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه برند سازی دانشمندان معاصر می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

دکتر ایمان زنگنه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه گردشگری و افزایش توریست گفت: باتوجه به واحد های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد می توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی در تمام شهرها از موقعیت مناسبی از نطر گردشگری ،فرهنگی ،محیطی و طبیعی متفاوتی برخوردار است.

وی ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی امکانات خوبی در شهرها دارد و بنا بر این می تواند از طریق تلفیق تجارب علمی و تخصص علمی موجود در واحد ها، در زمینه گردشگری و افزایش توریسم اقدامات خوبی انجام دهد هر چند در حال حاضر در حوزه گردشگری در ابتدای راه قرار داریم و نیازمند ایجاد زیر ساخت های لازم در این زمینه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد سالامی واحد باغملک گفت: در این زمینه دانشگاه ازاد اسلامی می تواند با سازمان هایی مانند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، انجمن هتلداران ایران تفاهم نامه هایی امضا کند تا بتواند گام های موثری را در این راستا بردارد.

دکتر زنگنه اضافه کرد: متاسفانه در گذشته در کشور مابه مسائلی مانند شناسایی چهره های علمی و بررسی زوایای پنهان و بررسی نقش هر یک در تاریخ ایران کمتر پرداخته شده است و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند علاوه بر طرح بزرگداشت مفاخر، انجمن هایی با نام مفاخر بزرگ ادبی مانند انجمن جهانی مولوی، انجمن جهانی سعدی و... تشکیل دهد و در زمینه معرفی بیشتر و برند سازی آن ها اقدامات مفیدی انجام دهد همچنین می تواند با استفاده از این انجمن ها و مشخص کردن ساز و کار های مربوط به آن، اقدامات لازم در زمینه برند سازی این مفاخر را انجام دهد.

وی تاکید کرد: همان طور که می دانید مهمترین جایزه علمی که در دنیا وجود دارد جایزه نوبل است و شاید برخی از دانشمندان کشور ما در مقایسه با دانشمندان جهانی دارای نوبل از جایگاه و اهمیت بالاتری برخوردار باشند ولی آن طور که در خور آن هاست به معرفی آن ها نپرداخته ایم بنابر این در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه برند سازی دانشمندان معاصر می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 735574

وب گردی

وب گردی