قدردانی اعضای تیم ملی کشتی آزاد از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی/ دانشجویان ورزشکار، سفیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران و قهرمان در جام جهانی که همگی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر دادگان معاون ورزشی ، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی و دیگر اعضای هیات رئیسه این دانشگاه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک به قهرمانان ملی کشور، گفت: این قهرمانی ها گذرا و مدال ها از یاد رفتنی هستند اما چیزی که برای جوانان ما باقی می ماند، این غرور ملی است که شما در جامعه به وجود آورده‌اید.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی کشتی افتخاری بزرگ برای کشور به دست آورده اند، اظهار داشت: همه شما دارای اخلاق، روش و منش پهلوانی هستید. رشته کشتی همواره فخر کشورمان در میادین بین المللی بوده و این برای ما افتخاری است که امروز در کنار شما عزیزان هستیم.

دادگان ابراز امیدواری کرد جامعه دانشگاهی قدر ورزشکاران را بیش از پیش بداند و مساعدت های خود را در این زمینه بیشتر کند.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دکتر میرزاده یکی از طرفداران واقعی ورزش است، گفت: ایشان همواره از ورزش و به خصوص ورزش دانشگاهی حمایت کرده و این باعث دلگرمی برای دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر دادگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان نیز از طرفداران ورزش خصوصاً ورزش بانوان بودند و همواره به بنده توصیه می کردند که به ورزش دانشگاهی بیشتر اهمیت بدهیم. متاسفانه با از دست دادن ایشان، کشور ما یک حامی اصلی ورزش را از دست داد.

طه هاشمی: دانشجویان ورزشکار، سفیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هستند

دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی گفت: روحیه پهلوانی و جوانمردی به کشتی گره خورده است و کشتی نیز به میراث ایران گره خورده و این موضوع از افتخارات ماست.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان ورزشکار، سفیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: هرکدام از این قهرمانان ملی باید به عنوان سفیر فرهنگی دانشگاه معرفی شوند تا پس از فارغ التحصیلی نیز مایه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی این باشد که سفیران فرهنگی این دانشگاه، قهرمانان ملی کشور بوده اند.

دکتر طه هاشمی با بیان اینکه اعضای تیم ملی کشتی مایه مباهات ایران هستند، برای تمامی آنها آرزوی سلامتی کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دکتر میرزاده از زمان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، به حوزه فرهنگی و ورزشی توجه ویژه ای داشته است، گفت: دکتر میرزاده با ورود مستقیم به موضوعاتی که در ارتباط با حوزه های ورزش و فرهنگی است و با شناخت عمیق خود از این مسائل، از ورزش و فرهنگ دانشگاه حمایت ویژه داشته است.

وی افزود: دکتر میرزاده از ورزشکاران بنام است و این مسئله رمز اصلی توجه وی به ورزش است.

اظهارات اعضای تیم ملی کشتی آزاد

در ادامه مراسم، اعضای تیم ملی کشتی به ارائه نظرات خود پرداختند. محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با ارائه گزارشی از جام جهانی کشتی، اظهار داشت: تمام بچه ها با تمام توان مبارزه کردند و یک غرور ملی برای کشور آفریدند. از حمایت های دکتر میرزاده و دانشگاه آزاد اسلامی از تیم ملی کشتی بسیار تشکر می کنم.

کمیل قاسمی عضو تیم ملی کشتی آزاد نیز با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر حمایت از ورزشکاران، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره پس از مسابقات مراسم تجلیل از ورزشکاران را برگزار می کند که به خاطر این امر از شما بسیار تشکر می کنم. دانشگاه آزاد اسلامی حامی اصلی کشور و به ویژه کشتی است.

مسعود اسماعیل‌پور، دیگر عضو تیم ملی کشتی آزاد با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از مسابقات، این اولین مراسم تجلیل از کشتی گیران است که جای تشکر و قدردانی دارد.

اعضای دیگر تیم ملی کشتی آزاد ازجمله حسن یزدانی، یونس سرمستی، حسن رحیمی، بهنام احسان‌پور، میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی، حامد رشیدی، پیمان یارآحمدی، بهمن تیموری، علیرضا کریمی، امیر محمدی و یدالله محبی نیز از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از ورزش و ورزشکاران، تشکر و قدردانی کردند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 735602

وب گردی

وب گردی