یوونتوس و سویا در آستانه صعود در لیگ قهرمانان اروپا

تیم های فوتبال یوونتوس و سویا در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های فوتبال یوونتوس و سویا توانستند با شکست پورتو و لسترسیتی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با برد شروع کنند و به صعود امیدوار باشند. آخرین شب بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی یوونتوس و سویا به پایان رسید.

در پرتغال پورتو میزبان یوونتوس بود. این بازی تحت تاثیر اخراج الکس در دقیقه 27 بود. پورتو با 10 نفره شدن بازی را از دست داد و تیم ایتالیایی به دنبال گلزنی بود اما نتوانست در نیمه نخست دروازه ایکر کاسیاس را باز کند. در نیمه دوم در نهایت مارکو پیاکا دروازه پورتو را باز کرد. مهمان دقایقی بعد به گل دوم رسید. دنی آلوز این گل را دقیقه 74 به ثمر رساند. با این پیروزی یوونتوس به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نزدیک شد.

در دیگر بازی چهارشنبه شب سویا برابر لسترسیتی قرار گرفت و دو بر یک میهمانش را شکست داد. خواکین کورئا در دقیقه 14 یک پنالتی را برای سویا از دست داد. با این حال این تیم 11 دقیقه بعد به گل رسید. نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر سویا به پایان رسید. در نیمه دوم کورئا اشتباه خود را جبران کرد و گلزنی کرد. در ادامه لستر تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند. این گل توسط جیمی واردی به ثمر رسید. دیدار های برگشت این مرحله دو هفته بعد در روز های سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 735705

وب گردی

وب گردی